Pernai konkurencija stabdė ryšių su visuomene agentūrų pajamų augimą

Didesnė konkurencija su reklamos ir socialinių medijų bendrovėmis pernai stabdė Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių bendrovių pajamų augimą, rašo „Verslo žinios“.
Žurnalistų darbas įdomus, bet nenuspėjamas
Mikrofonai / 123rf.com

„Ribos perbraižomos labai sparčiai. Užpernai komunikacijos rinka skaičiavo didžiausią augimą per pastarąjį dešimtmetį ir dėl 2016 metų buvo nusiteikusi itin pozityviai, tačiau iš tiesų praėję metai ne vienai šio sektoriaus įmonei buvo prastesni. Turime persilaužti ir tai turime padaryti gana greitai. Kita vertus, net sumažėjus bendrajai apyvartai, tiesioginės rinkos pajamos išliko stabilios, o tai reiškia, kad agentūros sugeba dirbti efektyviau“, – tvirtino RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Anot jos, augimą ateityje lems agentūrų pasiūlytos sudėtingesnės ir kompleksinės paslaugos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai