Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pernod Ricard“ įplaukos per metus menko 8 proc.

Prancūzijos vyno ir stipriųjų gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ pranešė įplaukas savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį sumažinusi 8 proc., šių metų pavasarį nutraukusi visos savo produkcijos tiekimą Rusijai, taip pat smukus organiniams pardavimams Kinijoje ir JAV.
AFP-Scanpix nuotr.
AFP-Scanpix nuotr.
Temos: 1 Prancūzija

Anot pranešimo, pardavimų pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 3,31 mlrd. iki 3,04 mlrd. eurų, organiniams pardavimais mažėjus 2 procentais.

Pajamos Amerikos žemynuose nyko 10 proc. (organiškai – 9 proc.), Europoje – 1 proc. (didėjo 1 proc.), kitur pasaulyje – 11 proc. (nepakito).

1975-aisiais įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.

„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai