Anot pranešimo, pardavimų pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 3,31 mlrd. iki 3,04 mlrd. eurų, organiniams pardavimais mažėjus 2 procentais.
Pajamos Amerikos žemynuose nyko 10 proc. (organiškai – 9 proc.), Europoje – 1 proc. (didėjo 1 proc.), kitur pasaulyje – 11 proc. (nepakito).
1975-aisiais įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.
„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.