„Philip Morris Baltic“: Lietuvoje kaitinamasis tabakas sudaro trečdalį rūkalų rinkos

Lietuvoje beveik trečdalį parduodamų rūkalų sudaro kaitinamasis tabakas, o Vilnius su 38 proc. dalimi yra labiausiai šį produktą vartojantis miestas pasaulyje, teigia JAV tabako gamybos kompanijos „Philip Morris International“ netiesiogiai valdomų bendrovių Lietuvoje ir Baltijos šalyse vadovas.
Kaitinančioji cigaretė
Kaitinančioji cigaretė / 123RF.com nuotr.

„Esame labai netoli to meto, kuomet šalyje surūkomų tradicinių cigarečių ir kaitinamojo tabako produktų santykis bus lygus penkiasdešimt ant penkiasdešimt procentų“, – ketvirtadienį žurnalistams Vilniuje sakė bendrovės „Philip Morris Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Dacys.

„Šie rezultatai iliustruoja per 5,5 metų šalyje įvykusias permainas, kurios prasidėjo su tabako kaitinimo sistemos atsiradimu rinkoje“, – pridūrė jis.

Pasak M.Dacio, didžioji dalis pasirinkusiųjų alternatyvą tradicinėms cigaretėms – žmonės nuo 20 iki 45 metų amžiaus.

„Noriu pabrėžti, kad Eurobarometro duomenimis, 80 proc. pradedančių rūkyti nepilnamečių tai daryti pradeda ne nuo inovatyvesnių produktų, o būtent nuo cigarečių“, – sakė „Philip Morris Baltic“ vadovas.

„Kad ir kaip ten būtų, Lietuvoje vis dar rūko kas ketvirtas šalies gyventojas, o didžiausią pavojų kelia cigarečių rūkymas, todėl manome, kad galimybė rinktis mažiau žalingą būdą nikotinui gauti yra kelias mažinti žalą“, – pridūrė M.Dacys.

Jis taip pat teigė, kad kompanija yra prieš rūkyti skatinančių skonių ir kvapų priedus tabako gaminiuose.

„Mes esame giežtai prieš bet kokius kvapus ir skonius, kurie gali būti patrauklūs nepilnamečiams, pavyzdžiui, visi tie apelsinai, saldumynai, kramtomos gumos ar kokakolos. Tai turi būti griežtai reguliuojama“, – sakė M.Dacys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis