Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pigu“ parduotuvių klientų skaičius pernai augo dvigubai

Elektroninės prekybos bendrovės „Pigu“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje ir „220.lv“ Latvijoje, apyvarta pernai metais išaugo iki 56,9 mln. litų, klientų skaičius padvigubėjo.
Pigu.lt
Pigu.lt / 15min.lt nuotr.

„Pigu.lt“ generalinio direktoriaus ir „220.lv“ valdybos pirmininko Dainiaus Liulio teigimu, praėję metai buvo sėkmingo lūžio metai ir jo valdomai įmonei.

„2011-aisiais dirbome pelningai ir sėkmingai perėjome iš investicinio į plėtros etapą. Džiaugiuosi, kad mūsų investicijos į pigu.lt bei naują elektroninę parduotuvę Latvijoje jau pasiteisina – didėjantis prekių asortimentas ir patrauklios kainos didina ne tik pirkėjų skaičių, bet ir jų lojalumą – net 82 proc. pirkėjų Lietuvoje ir Latvijoje grįžta pakartotiniam pirkimui. Į prekybos sistemų tobulinimą bei tolimesnį vystymą Lietuvoje ir Latvijoje investuosime ir 2012-aisiais, tam jau esame numatę per 2 mln. litų“, – kalbėjo D.Liulys.

Per 2011 metus lietuviai ir latviai internetu įsigijo per 578 tūkst. prekių. Dažniausiai pirkėjai internetu rinkosi kvepalus, televizorius, smulkią virtuvinę techniką, namų apyvokos reikmenis, kompiuterinę techniką, mobiliuosius telefonus, fotoaparatus, auto prekes baldus, sporto bei laisvalaikio prekes. Išpopuliarėjo ir prekyba drabužiais bei avalyne.

Lietuvoje veikiančios internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ apyvarta metų pabaigoje siekė 38,8 mln. litų. Rezultatai stipriai pranoko metų pradžios planus, nes planuota parduoti prekių už 35 mln. litų. Palyginti su 2010 metų duomenimis (24 mln. Lt), įmonės apyvarta išaugo 61 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais