Nuo šiol pirkėjai Latvijoje galės patogiau naudotis vienos didžiausių interneto parduotuvių „220.lv“ puslapiu – modernaus dizaino puslapyje gerokai išplėstas infomedis ir patobulintos prekių užsakymo skiltys, tad pirkėjai matys daugiau informacijos apie parduodamas prekes bei jų pristatymo terminus, taip pat, kaip ir Lietuvoje veikiančios interneto parduotuvės Pigu.lt pirkėjai, galės stebėti ir savo užsakymo vykdymo procesą bei juos aptarnaus ir klientų aptarnavimo skyriaus profesionalai.
Įvykdžius pirmąjį interneto parduotuvės „220.lv“ tobulinimo etapą, įdiegta ir užsakymų valdymo sistema, SMS žinutėmis bei el. laiškais informuosianti klientus, kaip vykdomas jų užsakymas, kada jis bus pristatytas ar paruoštas atsiimti prekių atsiėmimo punkte Rygoje.
UAB „Pigu“ investicijos leido išplėsti ir „220.lv“ prekių asortimentą – jis pasipildė sporto prekėmis, kvepalais, interjero detalėmis ir baldais bei prekių grupe „As seen on TV“.
„Pigu.lt“ generalinio direktoriaus ir „220.lv“ valdybos pirmininko Dainiaus Liulio teigimu, įmonė yra pasiruošusi ir toliau investuoti į interneto parduotuvių Lietuvoje bei Latvijoje veiklos gerinimą. „Šie pokyčiai yra tik pirmoji investicijų dalis – siekiame lyderiauti abiejų šalių rinkose, todėl ir toliau dalinsimės savo patirtimi, tobulinsime klientų aptarnavimo procesą. Artimiausiu metu mūsų laukia ir modernios sandėlio valdymo programos įdiegimas Lietuvoje bei Latvijoje. Į elektroninę prekybą abiejose šalyse šiemet planuojame investuoti per 2 mln. litų“, – sakė D. Liulys.
Elektroninės prekybos lyderės Baltijos šalyse UAB „Pigu“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje ir „220.lv“ Latvijoje, apyvarta pernai metais išaugo iki 56,9 mln. litų. Pirmaujančios elektroninės prekybos rinkoje Baltijos šalyse pozicijų įmonė neketina užleisti ir šiemet – 2012 metais Lietuvoje ir Latvijoje planuojama parduoti prekių už 79,8 mln. litų.
Patogumas išsirinkti prekes neišeinant iš namų ar darbovietės, žemos kokybiškų prekių kainos, įvairūs atsiskaitymo už prekes būdai (nuo grynųjų pinigų iki bankinio pavedimo) paskatino daugiau nei 200 tūkst. žmonių apsipirkti UAB “Pigu” valdomose interneto parduotuvėse „Pigu.lt“ ir „220.lv“. Rinkos tyrimų grupės TNS duomenimis, Lietuvoje internetu apsiperka 20 proc., o Latvijoje – net 30 proc. gyventojų.
Tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, Pigu.lt yra žinomiausia interneto parduotuvė Lietuvoje.