Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pingantis prekių gabenimas laivais iš Kinijos nedaro įtakos prekių kainoms

Dėl koronaviruso pandemijos iki rekordinių aukštumų pakilusi prekių gabenimo jūriniais konteineriais kaina šiek tiek atslūgo, tačiau nesitikima, kad ji grįš į buvusį lygį – kelis kartus didesnis įkainis tampa nauja realybe. Pingantis gabenimas iš Kinijos yra per menkas pokytis, kad galėtų daryti įtakos prekių kainoms Lietuvoje.
Kinijos ir Lietuvos vėliavos
Kinijos ir Lietuvos vėliavos / 123RF.com nuotr.

Dėl pandemijos sulėtėjus gamybai ir uostų darbui Kinijoje, pasaulyje išaugus vartojimui ir trūkstant jūrinių konteinerių bei juos gabenti galinčių laivų, kelionės kaina iki Lietuvos išaugo dešimteriopai. Dabar kainoms mažėjant baiminamasi, kad karas Ukrainoje bei nauji koronaviruso protrūkiai Kinijoje vėl privers jas kilti aukštyn.

BNS kalbinti verslininkai bei analitikai sako, jog pernai rudenį pašlijus Lietuvos ir Kinijos prekybos santykiams kiniškų prekių importo į Lietuvą apimtys išliko panašios kaip prieš metus, tuo metu eksportas iš Lietuvos smarkiai sumenko ir yra „arti nulio“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos