Algirdas nuolatos apsiperka prekybos tinkle IKI, todėl įsigijo depozitinę nuolaidų kortelę. Sykį, nors pinigų kortelėje, Algirdo teigimu, tikrai buvo pakankamai, už prekes susimokėti vyrui nepavyko – kasininkė informavo, kad likutis kliento sąskaitoje nėra pakankamas.
Algirdo atsiųsta sąskaita rodo, kad liepos ketvirtąją į sąskaitą buvo įmokėta 50 Lt, tačiau klientas teigia, kad tais pinigais taip ir nepasinaudojo – į sąskaitą jie įskaičiuoti niekad nebuvo. Tačiau bankui pasirodė kitaip.
„Kaip nustatyta, 2011-07-04 Jums papildžius banko sąskaitą IKI parduotuvės kasoje 50 Lt, sąskaitos papildymas buvo rezervuotas padvigubinant sumą“, – rašoma banko laiške Algirdui.
Tačiau sąskaita, atsiųsta prekybos tinklo klientui, jokios dvigubos rezervacijos nerodo. Tačiau bankas skundo neišgirdo ir paragino Algirdą kuo greičiau sumokėti: „Kadangi atlikdamas operacijas kortele jūs neužtikrinote pakankamo likučio sąskaitoje, be to, atsiskaitinėjote kortele viršydamas savo nuosavas lėšas, susidarė sąskaitos perviršis, lygus 11,28 Lt. Apgailestaujame dėl jūsų patirtų nepatogumų ir taip pat primename, kad nedelsiant turite įnešti trūkstamą sumą į sąskaitą.“
„Nordea“ bankas kol kas atsakymo 15min.lt apie incidentą nepateikė.