15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Piniginės perlaidos keliaujant: kada pervesti pinigų jums nepavyks

„Gal tai senamadiškas būdas, tačiau vis dar naudoju kodų kortelę, ja pasitikiu labiausiai“, – pasakojo daug keliaujanti Viktorija. Tačiau užsienyje, norėdama pervesti mokesčius „Sodrai“, negalėjo to padaryti. Mat, naudojant kodų kortelę, patvirtinimą bankas vis dar siunčia trumpąja žinute, o merginos ryšys jai būnant užsienyje, pasirodo, neveikė.
Elektroninė bankininkystė
Elektroninė bankininkystė / 123rf.com

Viktorija mokesčius „Sodrai“ apmokėti susiruošė būdama Salvadore. Mergina, kuri naudojasi „Tele2“ paslaugomis, dar prieš važiuodama į Salvadorą pasidomėjo, ar ten jos telekompanija pasiūlys ryšį. Nusiramino sužinojusi, kad jos SIM kortelė ten veiks, taigi manė, kad galės ramiai sumokėti ir mokesčius.

„Tele2“ savo puslapyje informuoja, kad ryšys veikia tiek Kuboje, tiek Salvadore. Tačiau jis neveikia“, – piktinosi mergina.

Ji kreipėsi į „Tele2“, ir štai kokio atsakymo sulaukė: „Informuojame: šiuo metu Salvadore neturime tarptinklinio ryšio partnerių. Atsiprašome už nepatogumus.“

Tačiau Viktorija piktinosi, kad savo puslapyje bendrovė vis dar skelbia, jog ryšys Salvadore ir Kuboje veikia, nors, pasak jos, taip nėra.

„Ramia širdimi nuvažiavau į šalį, nes patikrinau informaciją jų puslapyje. Baigėsi tuo, kad turėjau arba dezertyruoti į šalį, kurioje žinojau veikiant ryšį, arba surasti, kas už mane sumokės mokesčius „Sodrai“, kad man neareštuotų sąskaitos“, – pasakojo į keblią situaciją papuolusi mergina.

Kadangi ji naudojasi kodų kortele, bankas į nurodytą telefono numerį siunčia patvirtinimo kodą, kurį reikia nurodyti mokant mokesčius. Jeigu kodo nurodyti negali, negali būti įvykdytas ir tavo mokėjimas.

Skubėdama sumokėti mokesčius „Sodrai“, ji puolė skambinti savo draugams, ieškodama, kuris už ją galėtų pervesti įmokas „Sodrai“.

„Atsikėliau gegužės 1 dieną ir skambinau visiems, kam galiu, ir prašiau už mane sumokėti įmoką. Buvau pasiruošusi važiuoti atgal į Gvatemalą, nes ten ryšys veikė, o dėl Hondūro, kur turėjau keliauti toliau, nebuvau tikra. Svarsčiau, gal vėluoti sumokėti mokesčius, bet bijojau, kad užšaldys sąskaitą“, – pasakojo su keblumais susidūrusi mergina.

Bet kokiu atveju, norint gauti ar susikurti alternatyvią priemonę banko operacijos atlikti, pavyzdžiui Smart-ID programėlę išmaniajam telefonui, būtina aktyvuota ir veikianti SIM kortelė, – aiškino banko atstovas.

Ji svarsto, kad kodų kortelė yra senamadiškas būdas atlikti pervedimus, tačiau mergina ja vis tik pasitiki labiau nei, tarkime, „Smart ID“.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius paaiškino, kad mergina išties neturėjo galimybės pasirinkti kito prisijungimo būdo, jeigu neveikė jos SIM kortelė.

„Egzistuojant sukčiavimo rizikai, bankas labai rimtai žiūri į klientų tapatybės identifikavimo priemonių saugumą. Todėl bet kokiu atveju, norint gauti ar susikurti alternatyvią priemonę banko operacijos atlikti, pavyzdžiui, Smart-ID programėlę išmaniajam telefonui, būtina aktyvuota ir veikianti SIM kortelė. Rekomenduotume Smart-ID paskyrą susikurti esant Lietuvoje, kad išvykus į užsienį ir norint pasinaudoti e. bankininkyste, nekiltų jokių nesklandumų“, – 15min aiškino jis.

„Labai atsiprašome klientės už patirtus nepatogumus. Šiuo metu aiškinamės aplinkybes, kodėl keliautojai paslaugos Salvadore ir Kuboje neveikė“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais