Pirmąjį 2014 metų ketvirtį turgavietėse labiausiai augo prekyba drabužiais, smuko buitinių prietaisų pardavimai

Šalies turgavietėse prekybos apyvarta 2014 m. pirmąjį ketvirtį sudarė 258,7 mln. litų ir palyginti su 2013 m. pirmuoju ketvirčiu padidėjo 14,4 proc. to meto kainomis.
Kalvarijų turguje mėsa prekiaujanti Lionė tikino, kad turgaus prekeivius sunaikins ne konkurencija, o kasos aparatai, kurie bus privalomi nuo gegužės 1-osios.
. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prekybos maisto prekėmis apyvarta padidėjo 5,4 proc., ne maisto – 19,8, augalais ir gyvūnais – 34,9 proc. Labiausiai augo prekyba drabužiais – 39,9 proc., ir kitomis ne maisto prekėmis (patalyne, užuolaidomis, knygomis, siūlais ir kt.) – 6,3 proc., o sumažėjo prekyba elektriniais buitiniais aparatais ir prietaisais – 43,6 proc., garso ir vaizdo įranga – 36,4, kosmetikos, asmens higienos reikmenimis – 31,1 proc.

Iš maisto prekių daugiausia augo prekyba daržovėmis – 31,2 proc., kiaušiniais – 28,7, vaisiais ir uogomis – 11,9 proc., bet sumažėjo prekyba mėsa ir mėsos produktais – 3,8 proc, ir pieno produktais – 2,1 proc.

Palyginti su 2013 m. ketvirtuoju ketvirčiu, 2014 m. pirmąjį ketvirtį prekybos apyvarta turgavietėse sumažėjo 6,7 proc. Prekyba maisto prekėmis sumažėjo 13,7 proc., ne maisto prekėmis – 1,7, augalais ir gyvūnais – 6,3 proc.

Iš ne maisto prekių daugiausia augo prekyba avalyne ir odos gaminiais – 7,3 proc. Maisto prekių apyvartoje labiausiai išaugo prekybos apyvarta kiaušiniais – 7,7 proc. ir kitomis maisto prekėmis (medumi, žuvimi, kepiniais ir kt.) – 2,9 proc.

2014 m. pirmąjį ketvirtį, palyginti su 2013 m. atitinkamu ketvirčiu, daugiausia augo prekyba Vilniaus apskrities – 34,7 proc., Kauno apskrities – 17,9, Šiaulių apskrities – 7,1 proc. – turgavietėse, bet žymiai sumažėjo apyvarta Telšių apskrities – 11,4 proc., Panevėžio – 10,5, Tauragės apskrities – 4,7 proc. turgavietėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis