„Bilietai LT“ direktorės Aušros Mockaitės teigimu, didžiausios įtakos sparčiai išaugusiam pardavimui turėjo nuosekli įmonės strategija, orientuota į renginių lankytojų poreikius, technologiniai pranašumai bei tikslingai pasirinkti prekybos kanalai.
„Pirmuosius augančio lietuvių susidomėjimo kultūriniais ir sporto renginiais požymius pastebėjome dar praėjusių metų pradžioje, tad siekdami dar geriau patenkinti lankytojų poreikius, pasiūlėme jiems platesnį idėjų laisvalaikiui pasirinkimą, taip pat naują paslaugą – dovanų čekį, bei maksimaliai supaprastintą bilietų įsigijimo procesą internetu“, – sako „Bilietai LT“ direktorė.
Jos teigimu, sėkmingiems pardavimams taip pat įtakos turėjo atsigaunanti ekonomika ir kultūrinis gyvenimas bei didelio gyventojų susidomėjimo sulaukusios, naujai duris atvėrusios daugiafunkcinės arenos Kaune ir Klaipėdoje.
„Bilietai LT“ duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį ypatingu populiarumu pasižymėjo spektakliai, kurių lankomumas išaugo beveik dvigubai, lyginant su 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu, bei koncertai, į kuriuos bilietų buvo nupirkta 35 proc. daugiau nei pernai. Iš viso „Bilietai LT“ pardavė 47 proc. daugiau bilietų į renginius nei pernai sausio–kovo mėnesiais.
A.Mockaitės teigimu, antrasis metų ketvirtis turėtų būti kiek ramesnis, nes šilti orai daugumą lankytojų išvilios iš renginių salių. „Tačiau visgi tikimės, jog bilietų pardavimai ženkliai nesumažės, nes renginių organizatoriai šiltuoju metų laiku planuoja vis daugiau festivalių ir panašių renginių po atviru dangumi. Taip pat didelės sėkmės įprastai sulaukia ir pavasarį vykstančios įvairios parodos – to tikimės ir šiemet“, – sako ji.