Pirmąsias produktų siuntas į Baltarusiją ir Sankt Peterburgą išvežė „Suslavičius-Felix“

Į Baltarusiją iškeliauja pirmoji „Suslavičius-Felix“ pagaminto kečupo partija, o į Sankt Peterburgą – bandomoji margarino siunta.
Pomidorai
Pomidorai / E.Jankausko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Igalaikių sutarčių tikimasi ne anksčiau kaip po pusmečio, trečiadienį informuoja „Verslo žinios“.

„Pernai tyrėme Rytų rinkas, į kurias būtų galima eksportuoti mūsų produkciją, o šią savaitę jau išvežame pirmąją produkciją“, – sako įmonės generalinis direktorius Darijus Taraila.

Naujų eksporto rinkų paieškai „Suslavičius-Felbc“ yra gavusi 400 tūkst. litų Europos Sąjungos paramą.

D.Taraila kol kas neskuba prognozuoti, kokia bus eksporto apimtis ir mano, kad įsiskverbti į Rusijos maisto rinką jų įmonei bus labai sunku, nes šioje šalyje yra daug tokią produkciją siūlančių vietinių kompanijų, taip pat kečupams taikomi dideli muitai.

„Partneriai, kurie šiose šalyse platina mūsų produkciją, kol kas neprisiima jokių įsipareigojimų ir nesuteikia garantijų. Dabar viskas priklauso nuo paklausos“, – teigė Kauno bendrovės vadovas.

Anot jo, išsiuntę bandomąsias partijas, planus dėl naujų produktų „įvedimo“ į Rytų rinką įmonė svarstys ne anksčiau kaip po pusmečio.

Šiuo metu su partneriais vyksta derybos dėl produkcijos eksporto į Kazachstaną.

Maisto pramonės grupei „Orkla Brands AS“ priklausanti įmonė „Suslavičius-Felix“ pernykštė apyvarta buvo 9 proc. mažesnė nei 2009 metais, tačiau konkretūs rezultatai neatskleidžiami.

2009–2010 metais „Suslavičius-Felix“ gamykloje Kaune įdiegta kečupų gamybos linija produkcijai be konservantų gaminti. Į ją jau investuoti 4 mln. litų, o šiemet investuos dar 1 mln. litų. Nauji gaminiai Lietuvos pirkėjus turėtų pasiekti šią vasarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis