Pirmasis Europoje „Guest Service Gold“ sertifikatas – lietuviškam viešbučiui

Pasaulio „Small Luxury Hotels of the World“ tinklui priklausantis, šiais metais keliautojų interneto tinklo „TripAdvisor“ “Travellers’ Choice” nominacijos laimėtojas, netoli Trakų įsikūręs penkių plius žvaigždučių viešbutis „IDW Esperanza Resort“ nuo šiol gali didžiuotis dar vienu įvertinimu. Vasario pabaigoje viešbučiui suteiktas Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų mokymo instituto (AHLEI - American Hotel and Lodging Educational Institute) „Guest Service Gold“ statusas. Jį liudijanti lentelė prie viešbučio durų pritaisyta Lietuvos laisvės dieną – kovo 11-ąją.
Pirmasis Europoje „Guest Service Gold“ sertifikatas – lietuviškam viešbučiui
Pirmasis Europoje „Guest Service Gold“ sertifikatas – lietuviškam viešbučiui / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Apdovanojimą įteikė į Lietuvą specialiai iš Amerikos atvykęs instituto viceprezidentas Edas Kastli.

„Tai – pirmasis apdovanojimas, kurį institutas teikia Europoje. Didžiuojamės, kad ir vėl esame pastebėti, kad pasauliniai svetingumo programų kūrėjai įvertino mūsų pastangas. Nuo pat viešbučio atidarymo stengiamės savo svečiams pasiūlyti ne tik aukščiausio lygio paslaugas, bet ir ypatingą aptarnavimą”, - sako „IDW Esperanza Resort“ vadovas Tomas Maknickas.

1953 metais JAV, Orlande įkurtas Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų mokymo institutas – pasaulinė organizacija, kurianti svetingumo programas, diegianti profesinio sertifikavimo bei aptarnavimo inovacijas, rengianti darbuotojų mokymus. Instituto parengtais vadovėliais naudojasi pasaulinio garso turizmo ir viešučių vadybos mokyklos visame pasaulyje.

„Dažnai girdime – „vakarietiški aptarnavimo standartai“. Jie lyg ir turėtų demonstruoti aukščiausio lygio svetingumą, nepriekaištingą aptarnavimo lygį, tačiau dar visai neseniai neturėjome jokio pasaulinio standarto, galinčio užtikrinti, jog viešbutis tikrai teikia tokias paslaugas, - sako sertifikuotas tarptautinės klasės

svetingumo srities ekspertas-konsultantas, turizmo ir viešbučių vadybos dėstytojas Linas Pučinskas. – Štai kodėl Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų institutas sukūrė ir pristatė „Guest Service Gold“ standartą. Instituto mokslininkai rėmėsi apklausomis, tyrimais ir daugiamete svečių aptarnavimo stebėsena. JAV „Guest Service Gold“ įsitvirtino labai greitai, šio standarto nuostatomis vadovaujasi Azijos rinka, dabar atėjo Europos eilė.“

„Guest Service Gold“ sudaro septynios, aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę lemiančios nuostatos – pasitikėjimas, intuicija, pasiaukojantis darbas, nuoširdumas, sugebėjimas nuolat stebinti savo klientus, iniciatyva ir kruopštumas. Visus šiuos darbuotojų įgūdžius vertina Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų instituto ekspertai. „IDW Esperanza Resort“ darbuotojai pirmieji Lietuvoje visi kartu lankė instituto surengtus kursus anglų kalba ir laikė 30 pakopų egzaminą. „Guest Service Gold“ statusas viešbučiui suteikiamas, jei visi darbuotojai šį egzaminą išlaiko.  “Tai nėra paprasta. Egzmaino klausimus rengia profesionalai, reikia gerai pasiruošti, kad atsakymai būtų teisingi”, - sako ekspertas Linas Pučinskas. „IDW Esperanza Resort“ vadovas Tomas Maknickas teigia, kad tik tuomet, kai kiekvienas viešbučio svečius aptarnaujantis darbuotojas gauna individualų svečių aptarnavimo profesionalo sertifikatą, viešbučiui suteikiama teisė teikti paraišką „Guest Service Gold“ nominacijai. „Vertinimo komisija ne tik peržiūrėjo mūsų pateiktą informaciją apie viešbutį, bet ir pati rinko viešai prieinamus atsiliepimus kelionių puslapiuose internete. „Guest Service Gold“ sertifikatas galioja vienerius metus. Jei norėsime, kad statusas būtų atnaujintas, egzaminus teks laikyti iš naujo“, - sako T. Maknickas.

Kovo 11 dieną, 18 valandą „IDW Esperanza Resort“ viešbutyje įvyko iškilminga „Guest Service Gold“ sertifikato įteikimo ceremonija. Viešbučio darbuotojams bus įteikti sertifikatai ir specialūs ženkleliai, o viešbučiui – „Guest Service Gold“ lentelė.

„Atkūrus Nepriklausomybę Lietuvoje įsikūrė daug naujų viešbučių, restoranų, - sako svetingumo ekspertas-konsultantas L. Pučinskas, - Aptarnavimo infrastruktūra mūsų šalyje - viena naujausių ir moderniausių Europoje. Dabar atėjo laikas investuoti į aptarnavimo lygį, meistrišką svetingumo organizavimą. Kiekvienas geras svečių atsiliepimas po viešnagės Lietuvoje, neabejoju, skatina turizmo plėtrą mūsų šalyje.“

Drauge su „IDW Esperanza Resort“ viešbučiu apdovanojimas restoranų kategorijoje taip pat bus įteiktas restoranui „Verkiai“, kuris yra įsikūręs istoriniuose Verkių Rūmuose Vilniuje. Tai pirmosios tokiu sertifikatu apdovanotos svetingumo įstaigos ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, todėl į apdovanojimo iškilmes specialiai iš JAV atvyks AHLEI mokymo instituto viceprezidentas Edas Kastli.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk elektrinį dantų šepetėlį sau!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?