Palyginti su 2016 metų pirmuoju ketvirčiu, pardavimai sumažėjo 8,5 proc. iki 36,2 mln. vienetų.
Ankstesnius penkis ketvirčius metinis smukimo tempas viršijo 10 procentų.
Pirmą vietą tarp planšetinių kompiuterių gamintojų išsaugojo „Apple“, nors „iPad“ pardavimai toliau mažėja. Pirmąjį ketvirtį „Apple“ pardavė 8,9 mln. planšetinių kompiuterių (13 proc. mažiau negu pernai), o įmonės valdoma rinkos dalis nuo 25,9 proc. 2016 metų pirmąjį ketvirtį smuko iki 24,6 procento.
Antroje vietoje pagal pardavimus esanti „Samsung“ sausio–kovo mėnesiais pardavė 6 mln. planšetinių kompiuterių – 1,1 proc. mažiau negu tuo pat laikotarpiu pernai – ir jai atiteko 16,5 proc. rinkos.
Trečioje vietoje atsidūrė Kinijos „Huawei“, kuri vienintelė iš penkių didžiausių šios rinkos dalyvių pirmąjį ketvirtį sugebėjo padidinti pardavimus. Įmonės planšetinių kompiuterių pardavimai sausio–kovo mėnesiais padidėjo 31,7 proc. iki 2,7 mln. vienetų, o jos užimama rinkos dalis nuo 5,1 proc. padidėjo iki 7,4 procento.
Ketvirtoje vietoje buvo JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, pardavusi 2,2 mln. įtaisų. Nuo jos nedaug atsiliko Kinijos „Lenovo“, pardavusi 2,1 mln. planšetinių kompiuterių. Abiejų įmonių pardavimai praėjusį ketvirtį šiek tiek sumažėjo – atitinkamai 1,8 ir 3,8 procento.