Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Plečiamas „Eurocom“ pardavimo ir klientų aptarnavimo salonų tinklas

Mobiliojo ryšio operatorius „Eurocom“ ir prekybos mobiliaisiais telefonais įmonė – „Mobili linija“ – pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuris išplėtė „Eurocom“ paslaugų pardavimo ir klientų aptarnavimo salonų tinklą iki 17.
Mobilieji telefonai
Mobilieji telefonai / „Scanpix“ nuotr.

Bendradarbiaujant su bendrove „Mobili linija“, iki irželio pabaigos bus atidaryta 12 atsinaujinusių „Eurocom“ pardavimo ir klientų aptarnavimo salonų visoje Lietuvoje: 6 salonai Vilniuje, po vieną Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje ir Visagine. Pirmiausia nauji salonai bus atidaromi sostinėje.

„Eurocom“ plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovo Povilo Dapkevičiaus teigimu, šis susitarimas leis įgyvendinti bendrovės strateginius tikslus padaryti „Eurocom“ paslaugas lengviau pasiekiamas bei užtikrinant kokybišką esamų ir naujų privačių klientų aptarnavimą.

„Ši plėtra – strateginis sprendimas, stiprinant abiejų bendrovių pozicijas rinkoje. Neabejojame, kad partnerių lankstumas leis klientams pristatyti naujas kompleksines, tačiau individualizuotas paslaugas, kokių negali pasiūlyti kiti rinkos dalyviai“, – sako P.Dapkevičius.

„Mobili linija“ direktorius Edas Pangonis džiaugiasi partneryste su „Eurocom“, pabrėždamas skaidrią šio operatoriaus veiklą ir pasiūlymų klientams patrauklumą bei aiškumą. Pasak jo, bendruose prekybos salonuose pirkėjams, pasirenkantiems „Eurocom“ ryšio paslaugas, mobilūs telefonai kainuos pigiau.

Naujų salonų atidarymo proga naujiems klientams bus teikiami specialūs, itin konkurencingi rinkoje pasiūlymai: pokalbių įkainiai nuo 4 ct/min., nemokami pokalbiai tarp šeimos narių bei telefonai nuo 1 Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?