Po naikintuvo numušimo Turkiją aplankė net 84 proc. mažiau rusų turistų

Praėjus metams po Rusijos naikintuvo numušimo Turkijos teritorijoje, Viduržemio jūros šalies turizmo sektorius skaičiuoja milijoninius nuostolius. 2015 m. lapkričio 24 d. duomenimis, Antaliją aplankė 2,8 mln. rusų turistų, o per analogišką šių metų periodą jų – 84 proc. mažiau, tik 452 tūkst.
Antalija
Antalija / 123rf.com nuotr.

Iš pastarųjų net 432 tūkst. atvyko į Antaliją ilsėtis po rugsėjo 2 d., kuomet buvo atkurti užsakomieji reisai iš Rusijos, rašo Turkijos laikraštis „Dünya“.

Po naikintuvo numušimo nukentėjo ne tik Turkijos turizmo sektorius, bet ir virtinė kitokio pobūdžio dvišalių susitarimų su Rusija. Maskva įvedė importo draudimą daugumai turkiškos produkcijos, tarp jų vaisiams ir daržovėms, o Rusijos piliečius paragino susilaikyti nuo poilsio Turkijoje, be to, atšaukė užsakomuosius skrydžius.

Vis dėlto, neabejotinai skaudžiausiai Rusijos įvestas sankcijas išgyveno Turkijos turizmo sostinė Antalija. Rusų turistai dažniausiai sudarydavo apie 30 – 35 proc. Antaliją aplankančių poilsiautojų.

Turistų iš Rusijos nebuvimas privertė viešbučius atsisakyti dalies personalo, investicijų bei kirto maisto prekių gamintojams – jų paslaugų pradėjo reikėti gerokai rečiau.

Nuo šių metų sausio 1 iki rugpjūčio 31 miestą aplankė tik apie 20 tūkst. turistų iš Rusijos, nors 2015 m. per šį laikotarpį rodiklis buvo nepalyginamai didesnis – 2,2 mln.

Liepą Turkijos prezidentui Recepui Tayyipui Erdoganui atsiprašius už naikintuvo numušimą, santykiai su Maskva pradėjo normalizuotis. Labai greitai abiejų šalių lyderiai pakalbėjo telefonu, o rugpjūtį asmeniškai susitiko Sankt Peterburge.

Netrukus Rusija atšaukė ir draudimą vykdyti užsakomuosius skrydžius į Turkiją, kurie vėl buvo atnaujinti rugsėjo 2 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis