Pirmadienio ryte milžiniškos – iki 300 vilkikų vilkstinės tebesidriekia ir ties mažesnio pralaidumo Lavoriškių bei Raigardo pasienio postais.
„Mus neramina tokios tendencijos, nes dar praėjusią savaitę lankėmės Medininkų pasienio poste, pareigūnai mus patikino, kad bus mestos papildomos pajėgos šiai problemai spręsti. Tikimės, kad eilės, ypač gausiai grįžtančių vilkikų iš Rytų, ims sklaidytis bent savaitės viduryje. Kiekviena prastovos diena mums reiškia maždaug 700 litų nuostolius“, – sako asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.
Pasak jo, būtina neatidėliojant atnaujinti pasienio infrastruktūrą, kad eilių problema nestabdytų tranzito per mūsų šalį. „Turėtų būti kalbama ne vien apie deramą pasienio postų išplėtimą, važiuojamųjų juostų, muitinės ir pasienio apsaugos pareigūnų darbo vietų didinimą bet ir saugių poilsio aikštelių vilkikų vairuotojams įrengimą“, – sako A. Kondrusevičius.
Be krovinių iš Rusijos grįžtančiam transporto srautui aptarnauti padėtų postų Tverečiuje, Adutiškyje pritaikymas sunkiojo transporto patikrai. Daugiau kaip pusė sunkvežimių įvažiuojančių į Lietuvą yra tušti, tad ir patikros procedūros jiems yra paprastesnės.
Palyginti su praėjusiais metais, automobilių srautas šiemet Lietuvos-Baltarusijos pasienyje padidėjo 16 proc.