Po sėkmingo pirmojo ketvirčio „Adidas“ optimistiškai žvelgia į visus 2024 metus

Vokietijos sportinės aprangos milžinė „Adidas“ pagerino prognozes 2024 metams, nes po sunkmečio, per pirmuosius tris šių metų mėnesius pasiekė „geresnių nei tikėtasi“ rezultatų.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Adidas

Išankstiniais duomenimis, „Adidas“ pajamos pirmąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 4 proc. iki 5,5 mlrd. eurų, o veiklos pelnas išaugo nuo 60 mln. iki 336 mln. eurų.

Dabar tikimasi, kad šis rodiklis, kurį analitikai atidžiai stebi kaip pagrindinių veiklos atspindį, šiemet sieks apie 700 mln. eurų, o tai reiškia, kad bus maždaug 500 mln. eurų didesnis nei pernai.

"Prognozes leido kilstelėti geresni nei tikėtasi (pirmojo) ketvirčio rezultatai“, – pažymima „Adidas“ pranešime.

Pagerėjusios prognozės šiek tiek nuramins „Adidas“ vadovus, pernai bendrovei, pirmąkart per daugiau nei tris dešimtmečius, suskaičiavus nuostolius. Jie buvo susiję su nesėkmingu bendradarbiavimu su JAV reperiu Kanye Westu (Kanje Vestu).

2022-ųjų pabaigoje „Adidas“ nutraukė sutartį su JAV reperiu, dabar oficialiai žinomu kaip Ye, po to, kai jis sukėlė pasipiktinimą dėl antisemitinių įrašų socialinėje žiniasklaidoje.

„Adidas“ ir K. Westas kartu buvo sukūrę populiariąją „Yeezy“ sportinių batelių liniją, todėl žlugus partnerystei bendrovė neteko gyvybiškai svarbaus pajamų šaltinio ir liko su didžiulėmis neparduotos avalynės atsargomis.

Šiemet bendrovė tikisi realizuoti likusią „Yeezy“ produkciją už savikainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis