„Galiu užtikrinti, kad tikrai yra viskas gerai. Natūralu, kad po „Snoro“ ir Ūkio bankų bankroto žmonės panikuoja, tačiau tam nėra pagrindo. Vieni klientai nerimauja, o kiti patys mums skambina ir ramina dėl skleidžiamų gandų“,— 15min.lt sakė „Swedbank“ Vakarų Lietuvos filialo Telšių klientų aptarnavimo centro valdytoja Simona Genytė.
Centro valdytoja pripažino, kad trečiadienį banką buvo užlūdusios masės žmonių. „Kadangi tai nebe pirmas kartas,
Donatos Kazlauskienės nuotr./Gerokai anksčiau sugedęs bankomatas Telčšiuose taip pat didino paniką |
(panašiai buvo po kitų bankų krizių), personalui jau nebe naujiena. Stengiamės išsamiai viską paaiškinti ir atiduodame pinigus, jei klientas to reikalauja. Galiu pasakyti tiek, kad žmonės pinigus šiandien išsiima, rytoj vėl atneš“,— teigė S.Genytė.
Sugedusį „Swedbank“ bankomatą Plungės gatvėje telšiškiai taip pat buvo priskyrę prie galimo banko bankroto. „Tiesa, kad bankomatas neveikė ilgą laiką, tačiau jau trys savaitės, kaip jis veikia.Tai buvo techninė problema. Bankomatas buvo sugedęs ir meistrai negalėjo gauti reikiamos detalės. Kai detalė buvo gauta, bankomatas suremontuotas ir puikiai veikia“,— aiškino S.Genytė.
Susiklosčiusią padėtį taip pat pakomentavo „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Ambraškevičius:„Situacija yra normali, visi padaliniai veikia. Ketvirtadienį sunerimusių nebeliko. Ko žmonės labiausiai norėjo, tai išsamios informacijos. Jaunimas skambino telefonais, vyresnieji lankėsi banko padaliniuose. Kalbos apie pinigus ypač jautri tema, žmonės turi nesaugumo jausmą, tačiau galiu patikinti, kad viskas yra gerai.“
Dėl kilusių neramumų, trečiadienį pinigų išgryninimas, anot S.Amraškevičiaus išaugo iki 20 proc., padaugėjo atsiskaitymų banko kortele.
Panaši panika buvo kilusi prieš 1,5 metų, kai gandai apie „Swedbank“ krizę paskelbti Latvijoje, vėliau jie pasiekė ir Lietuvą.
Donatos Kazlauskienės nuotr./Telšiai, birželio 19-oji prie "Swedbank" filialo. |