Pokyčiai Ekonomikos ir inovacijų ministerijos viceministrų komandoje

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė naujuoju viceministru skirs dabartinį savo patarėją Karolį Žemaitį, kuris ministerijoje kuruos eksporto, investicijų ir talentų pritraukimo klausimus. Jis ministerijos vadovybės komandoje pakeis Jovitą Neliupšienę, kuri grįžta į diplomatinę tarnybą Užsienio reikalų ministerijoje. Viceministrai keisis rugsėjo mėnesį, rašoma Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pranešime spaudai.
Karolis Žemaitis
Karolis Žemaitis / Asmeninio archyvo nuotr.

„Labai džiaugiuosi, kad Karolis Žemaitis, dirbęs su manimi vienoje komandoje ir gerai išmanantis eksporto, talentų ir investuotojų pritraukimo sritis, perima šių klausimų kuravimą. Dėkoju Jovitai Neliupšienei už jos atsakingą darbą šiuo daugybės iššūkių Lietuvos ekonomikai pareikalavusiu laikotarpiu,“, – sakė A.Armonaitė.

„Šiandien kaip niekad svarbu užtikrinti Lietuvos investicinį patrauklumą bei didinti Lietuvos verslų konkurencingumą pasaulinėse rinkose. Lietuvos ekonomika yra pasiruošusi atremti globalius iššūkius, bet taip pat turime susitelkti į reikalingų pokyčių įgyvendinimą“, – teigė K.Žemaitis.

K.Žemaitis ministrės patarėju dirba nuo dabartinės Vyriausybės kadencijos pradžios. Iki prisijungimo prie EIMIN jis dirbo „Go Vilnius“ Verslo skyriaus vadovu, projektų vadovu Kauno technologijos universitete, agentūroje „Investuok Lietuvoje“. Per savo karjerą, K. Žemaitis sukaupė vertingų žinių investicijų pritraukimo, ekonominio konkurencingumo, verslo plėtros, tarptautinio bendradarbiavimo srityse. K.Žemaitis yra baigęs ekonomikos ir politikos bei rinkodaros ir vadybos studijas ISM universitete.

Ekonomikos ir inovacijų ministerijos vadovybę sudaro 4 viceministrai. Joje taip pat dirba Vincas Jurgutis, Eglė Markevičiūtė ir Ieva Valeškaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis