Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pokyčiai „Schibsted“ grupės leidiniuose 2012-aisiais

„Schibsted Lietuva“ išplatino oficialų pranešimą apie pokyčius 2012 metais.
„15 min“ gimtadienį šventė su skaitytojais
Laikraštis „15min“ ir toliau bus platinamas nemokamai. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

UAB „15 minučių“, leidžianti nemokamą laikraštį „15min“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, keičia taktiką. „Pradėsime leisti nemokamą savaitinį leidinį“, – sako „Schibsted Lietuva“ vadovas Tomas Balžekas.

Šis savaitraštis, pakeisiantis iki šiol gyvavusį laikraštį, bus nacionalinis leidinys, kurio platinimas išsiplės į septynis didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys, Šiauliai, Alytus, Marijampolė). Nemokamas leidinys bus leidžiamas vieną kartą per savaitę ir platinamas penktadienį bei šeštadienį. Numatomas leidinio tiražas – 100 000 vnt., puslapių skaičius – 32–40. Kiekvieną mėnesį tiražas bus audituojamas bendrovės „Ernst&Young Lietuva“.

Kodėl įmonė keičia strategiją?

Nebetikime dienraščiais, kaip naujienas nešančia platforma. Naujienos persikraustė į internetą. Per pastaruosius trejus metus sukūrėme antrą pagal dydį Lietuvoje naujienų portalą, tad tikimės, kad norintys gauti žinias greičiausiai lankysis mūsų svetainėje 15min.lt arba skaitys jas mobiliajame telefone adresu m.15min.lt.

Naujas savaitraštis „15min“ bus skirtas ne naujienoms, bet nuomonėms. Ne faktams, bet požiūriams, aktualias ir skaitytojams svarbias temas pateiksime įvairiai ir išsamiai.

ŽLG koncentruosis į keturis pagrindinius prekinius ženklus

Kita „Schibsted“ grupės įmonė UAB „Žurnalų leidybos grupė“ taip pat keičiasi. Koncentruosimės į keturis pagrindinius prekinius ženklus: „Žmonės“, „Ji“, „Laima“ ir „Edita“, atsisakant prekinių ženklų „Privatu“, „Būrėja“, „Natūralioji medicina“. Numatyti du projektai interneto erdvėje, kurie vartotojus pasieks 2012 m. Tikime, kad didžiausias žurnalų leidėjas netrukus taps ir svarbiu interneto žiniasklaidos rinkos dalyviu.

Kita „Schibsted“ bendrovė UAB „Plius“ toliau vysto skelbimų portalų verslą, koncentruojamės į tris prekinius ženklus „autoplius.lt“, „domoplius.lt“ ir naują bendrų skelbimų portalą „plius.lt“. 

„Tikime, kad puoselėdami verslą, grįstą skandinaviška verslo kultūra, būsime vis geresni partneriai jūsų komunikacijos tikslams pasiekti bei objektyvūs ir patrauklūs žiniasklaidos kanalai visuomenei. Ačiū, kad esate su mumis!“ – sako T.Balžekas.

„Schibsted Media Group“ yra norvegų kapitalo listinguota bendrovė, kurios akcijomis prekiaujama Oslo vertybinių popierių biržoje. Grupė dirba 27 valstybėse žiniasklaidos ir klasifikuotos reklamos srityse, įmonėje dirba per 7 500 darbuotojų. Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“, ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Per vienuolika šių metų mėnesių, „Schibsted“ Lietuvos įmonių apyvarta siekė 37,5 mln Lt, pernai atitinkamu laikotarpiu apyvarta buvo 34 mln. Lt. Visos grupės finansinius rezultatus rasite www.schibsted.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs