06 26 /16:35

Politikai: VSD neturėjo įtartinos informacijos apie „Foxpay“, įmonė ją galėjo slėpti

Valstybės saugumo departamentas (VSD) 2022 metais neturėjo duomenų apie teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje dabar atsidūrusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“, jos savininkės ar susijusių asmenų galimas grėsmes nacionaliniam saugumui, nes šie asmenys stengėsi slėpti informaciją, teigia kai kurie Seimo Antikorupcijos komisijos nariai.
Finansinių technologijų įmonė „Foxpay“
Finansinių technologijų įmonė „Foxpay“ / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Komisijos narė iš opozicijos Agnė Širinskienė sako, kad suinteresuoti asmenys stengėsi, kad informacija apie juos nebūtų lengvai gaunama.

„Buvome patikinti, kad VSD objektyviai tuo metu tos informacijos neturėjo, duomenų reikšmingų vertinant grėsmes, o asmenys, kurie buvo suinteresuoti, ėmėsi visų priemonių pasiekti, kad ta informacija nebūtų lengvai surenkama“, – žurnalistams trečiadienį po uždaro komisijos posėdžio, kuriame ji aiškinosi su „Foxpay“ veikla susijusias aplinkybes, sakė A. Širinskienė.

„Visi žinome, kad Židelis (Vilius Židelis – BNS) tapo Germanu (Vilhelmu Germanu – BNS). O vien duomenų apie teistumą komisijai (Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijai – BNS) nepakanka priimti išvados dėl nacionaliniams saugumui keliamų grėsmių“, – aiškino politikė.

Bendrovės „iSun“ nuotr. /Vilhelmas Germanas ir Ieva Trinkūnaitė pozuoja su „iSun“ komanda
Bendrovės „iSun“ nuotr. /Vilhelmas Germanas ir Ieva Trinkūnaitė pozuoja su „iSun“ komanda

Antikorupcijos komisijos narys konservatorius Jurgis Razma taip pat teigė, kad VSD prieš dvejus metus nedisponavo dabar žinoma informacija apie „Foxpay“ savininkę Ievą Trinkūnaitę ir jos ryšius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis