Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pramonės produkcijos kainos per metus augo 17,6 proc.

Gamintojų parduotos pramonės produkcijos kainos lapkritį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, padidėjo 17,6 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 11,7 proc., skelbia Statistikos departamentas.
Asociatyvi nuotrauka: pramonė
Asociatyvi nuotrauka: pramonė / 123RF.com nuotr.

Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per metus padidėjo 27,1 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 18,4 proc. Ne Lietuvos rinkoje kainos augo, atitinkamai, 10,8 proc. ir 6,5 proc.

Gamintojų parduotos pramonės produkcijos kainos 2021 metų lapkritį, palyginti su spaliu, padidėjo 1,7 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 2,4 proc. Bendram kainų pokyčiui didžiausios įtakos turėjo elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo kainų padidėjimas bei rafinuotų naftos produktų kainų sumažėjimas.

Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per mėnesį padidėjo 3,8 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 4,3 proc. Labiausiai – 10,6 proc. – pabrango elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo produkcija. Daugiausia – 1,8 proc. – atpigo spausdinimo ir įrašytų laikmenų tiražavimo produkcija.

Maisto produktai pabrango 1,4 proc. Ypač pabrango valgomieji ledai – 16,6 proc., vaisių, uogų ir daržovių sultys – 8,9, perdirbti bei konservuoti vaisiai ir daržovės – 6,7 proc., bet atpigo perdirbta ir konservuota paukštiena – 21,5 proc., paruoštas ėdalas naminiams gyvūnams – 7,4 proc., apdorota ir perdirbta arbata ir kava – 6,6 proc.

Ne Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per mėnesį padidėjo 0,1 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 0,7 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos