Pramonininkai ir profsąjungos sieks dažnesnių kolektyvinių sutarčių

Profsąjungų ir pramonininkų atstovai sutarė siekti dažnesnių kolektyvinių sutarčių – penktadienį jie pasirašė susitarimą dėl socialinio dialogo stiprinimo, kuris turėtų skatinti verslą pasirašinėti tokias sutartis su profsąjungomis.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

„Susitarimu mes ir norime deklaruoti, kad abi pusės supranta kolektyvinių sutarčių svarbą ir mūsų įsipareigojimas siekti daugiau skatinti darbdavius ir darbuotojus sėsti prie bendro stalo ir susitarti dėl bendrų dalykų“, – BNS sakė Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkė Inga Ruginienė.

Pasak jos, būtina stengtis, kad ieškant sprendimų tarp darbdavių ir darbuotojų vyktų komandinis darbas.

„Abiem šalims reikia tikėti ir stengtis, kad Lietuvoje mūsų darbo modelis keistųsi ir mes įneštume naują žvilgsnį, ir pradėtume dirbti taip, kad darbdavys ir darbuotojas kartu ieškotų tam tikrų sprendimų galimybių, priimtų sprendimus ir kad tas dalyvavimas bendrame procese būtų komandinis darbas, bet ne vienpusiški iš viršaus į apačią nuleisti sprendimai“, – kalbėjo I.Ruginienė.

Anot Lietuvos pramoninkų konfederacijos generalinio direktoriaus Ričardo Sartatavičiaus, socialinis dialogas bei kolektyvinės sutartys teikia naudą tiek darbuotojams, tiek darbdaviams.

„Manome, kad tiek darbdaviai, tiek darbuotojai yra vienas nuo kito labai priklausomi. Kaip jausis darbuotojas, toks bus ir darbas, o koks bus darbas, tokie bus ir jo rezultatai“, – BNS sakė R.Sartatavičius.

Pramoninkai ir profesinės sąjungos taip pat susitarė diskutuoti darbuotojų perkvalifikavimo, gebėjimų stiprinimo, saugos ir sveikatos, integracijos į darbo rinką, skaitmenizavimo, lyčių lygybės bei kitais klausimais.

Socialinio dialogo situaciją bei tolesnius bendrus veiksmus organizacijų atstovai žada aptarti kartą per šešis mėnesius planuojamuose rengti susitikimuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis