Pramonininkai teigia, kad minimalios algos kėlimas turės įtakos smulkiajam verslui

Lietuvos pramonininkai mano, kad minimalios algos (MMA) kėlimas 25 eurais neturės didelės įtakos didelėms įmonės, tačiau gali paveikti smulkųjį verslą, ypač paslaugų įmones, esančias rajonuose.
Robertas Dargis
Robertas Dargis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Atlyginimas

Didelės įtakos finansams, ekonomikai nepadarys, kalbant apie didžiausias įmones, kurios yra susitvarkiusios gamybos linijas, kur nedaug yra žmonių, gaunančių mažiausias išmokas už darbą. Klausimas yra paslaugų sektoriaus ir labai paliečiantis regione dirbančius, bei mažas įmones“, – po bendro Vyriausybės ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) posėdžio žurnalistams sakė LPK prezidentas Robertas Dargis.

Anot jo, regionuose įmonės į MMA didinimą reaguoja jautriai, be to, tai neišspręs visų gerovės problemų – jas išspręstų darbo efektyvumo gerinimas.

Premjeras Algirdas Butkevičius tvirtino, kad MMA didinimui turi pritarti visi socialiniai partneriai.

„Keliant minimalią mėnesinę algą, primiausia šis klausimas turės būti suderintas su socialiniais partneriais“, – spaudos konferencijoje teigė A.Butkevičius.

LPK prezidiumas vasarį pritarė MMA didinimui nuo liepos iki 325 eurų. Tada LPK viceprezidentas Gediminas Rainys BNS sakė, jog minimalios algos didinimas 25 eurais neturėtų sukelti didesnių problemų smulkiam ir vidutiniam verslui, nes bendrovių pajamingumas ir pelnai stabiliai auga.

A.Butkevičius antradienį pranešė, kad nuo kitų metų sausio siūlys didinti MMA dar 25 eurais iki 350 eurų.

Paskutinį kartą minimali alga didėjo nuo 2014 metų spalio 1 dienos – 10,1 euro iki 300 eurų. Vienas didžiausių šalies komercinių bankų „Swedbank“ pernai prognozavo, jog 2016 metų pabaigoje MMA gali siekti 350 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis