Prancūzijos vartotojų pasitikėjimas pasiekė pustrečių metų aukštumas

Prancūzijos vartotojų bendras pasitikėjimo indeksas šį mėnesį, palyginti su ankstesniu, pakilo nuo 92,5 iki 95,1 punkto, trečiadienį skelbia nacionalinė statistikos tarnyba INSEE.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Naujasis rodiklis – didžiausias nuo 2022-ųjų vasario, tačiau vis dar nesiekia ilgalaikio 100 punktų vidurkio, nurodo „Trading Economics“.

Vartotojai šį mėnesį optimistiškiau vertino savo finansinę padėties, taip pat gyvenimo kokybės lygio perpektyvas.

Be to, pagerėjo požiūris į taupymo ateityje galimybes bei norus tai daryti, sumenko nuogąstavimas netekti darbo.

Namų ūkiai taip pat šiek tiek mažiau pesimistiškai vertino didelių pirkinių galimybes, tuo tarpu kainų augimo lūkesčiai per mėnesį nepakito.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis