Praūžė „Juodasis penktadienis“: kur apsipirko lietuviai?

„Juodojo penktadienio“ savaitę pirkiniams išleista net triskart daugiau nei ankstesnėmis lapkričio savaitėmis, „Kibernetinio pirmadienio“ ženklų Lietuvoje nematyti, o didžiausia nuolaidų savaitės laimėtoja Lietuvoje – e-prekybos milžinė „Amazon“, rodo pasaulinės finansų platformos „Revolut“ klientų Lietuvoje atsiskaitymų duomenys, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Išpardavimas prekybos centre
Išpardavimas prekybos centre / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kur kas aktyvesnė prekyba nei kitomis lapkričio savaitėmis vyko visą praėjusią savaitę, tačiau pikas vis tiek buvo penktadienį, kuomet lyginant su kitomis savaitės dienomis atsiskaitant per „Revolut“ išleista suma augo daugiau nei trečdaliu, aktyvus buvo ir šeštadienis, prekybos apimtys, lyginant su penktadieniu sumažėjo tik apie 20 proc.

Lyginant su kitomis lapkričio savaitėmis, „Juodojo penktadienio“ savaitę atlikta 288 proc. daugiau mokėjimų, o bendra per savaitę išleista suma buvo 311 proc. didesnė nei lapkričio 15-21 dienomis. „Juodąjį penktadienį“ atlikta trečdaliu daugiau mokėjimų, nei išpardavimų dieną pernai, vidutinė vieno vartotojo per dieną išleista suma augo 9 proc. iki 49 eurų.

Tuo metu „Kibernetinis pirmadienis“, turintis žymėti didžiausias metų nuolaidas internetinėse parduotuvėse, lietuvių pirkti daugiau nepaskatino, mokėjimų apimtys buvo panašios ar net mažesnės nei tipinį lapkričio pirmadienį, tik išleista suma didėjo apie 6 proc. Lyginant su „Juoduoju penktadieniu“, pirmadienį atlikta 25 proc. mažiau mokėjimų, o bendra išlaidų suma buvo trečdaliu mažesnė.

Antrus metus iš eilės „Revolut“ klientai Lietuvoje per „Juodojo penktadienio“ išpardavimus daugiausia išleido apsipirkdami e–prekybos milžinėje „Amazon“, vidutiniškai 123 eurus, beveik 12 proc. daugiau nei pernai. Populiariausiųjų penketuke – ir tik šiemet į rinką žengusi viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platformų „Zalando“, kur penktadienį lietuviai apsipirko vidutiniškai už 104 eurus.

Populiariausios e–parduotuvės ir vidutinė vieno kliento išleista suma

„Amazon“ – 123 eur

„Asos“ – 110 eur

„Aliexpress“ – 32 eur

„Aboutyou“ – 111 eur

„Zalando“ – 104 eur

Populiariausios fizinės parduotuvės ir vidutinė vieno kliento išleista suma

„Maxima“ – 15 eur

„Lidl“ – 17 eur

„Rimi“ – 17 eur

„Zara“ – 65 eur

„Senukai“ – 34 eur

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų