Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekių krepšelis iš didmiesčių brangiausias Klaipėdoje, rodo tyrimas

Vartojimo prekių krepšelį Lietuvoje pigiausiai ir toliau galima įsigyti „Lidl“ ir „Maximos“ parduotuvėse, rodo slaptas pirkėjų tyrimas. Iš penkių didžiųjų šalies miestų pigiausiai krepšelis kainuoja vilniečiams, brangiausiai – Klaipėdos gyventojams.   
Prekybos centras
Prekybos centras / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Tyrimų agentūra „SeeNext“ prekių kainas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose lygino penkiuose prekybos tinkluose – „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ bei „Norfa“.

Rugsėjo pradžioje atliktas tyrimas rodo, kad tų pačių prekių krepšelio kaina, priklausomai nuo miesto ir prekybos tinklo, svyruoja nuo 31,64 iki 36,83 euro.

Pigiausiai galima apsipirkti „Lidl“ – čia krepšelis vidutiniškai kainuoja apie 31,64 euro, „Maximoje“ – 32,15 euro. „Rimi“ už jį tenka išleisti 35,30 euro, „Iki“ – 35,49 euro. Brangiausiai galima apsipirkti „Norfoje“ – čia vidutinė krepšelio kaina siekia 35,85 euro.

Pigiausiai krepšelį gali įsigyti Vilniaus gyventojai – vidutiniškai už 33,94 euro, o brangiausiai – klaipėdiečiai – 34,33 euro.

Tyrimui pasirinktas 28-ių dažnai vartojamų prekių krepšelis: pomidorai, bulvės, grikių kruopos, juodasis šokoladas, malta skrudinta kava, juodoji arbata maišeliuose, kiaulienos sprandinė be kaulo, šaldytos jūrinės lydekos be galvos ir uodegos, vanilinis varškės sūrelis, sviestas ir kiti produktai.

Pieno ir mėsos produktų pigiausiai siūlo „Lidl“, grūdinių produktų – „Norfa“, „Maxima“ ir „Lidl“, vaisių ir daržovių – „Maxima“, gėrimų – „Lidl“.

Slapto pirkėjo tyrimų agentūra „SeeNext“ tyrimą atliko rugsėjo 4 dieną. Agentūra turi daugiau nei 850 slaptų pirkėjų tinklą Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?