Prekyba internetu augina į Lietuvą atkeliaujančių siuntų skaičių

Šiemet iš užsienio į Lietuvą atkeliavo 13,3 proc. daugiau pašto siuntų nei pernai, ketvirtadienį pranešė Lietuvos paštas. Per pirmąjį šių metų pusmetį sparčiausiai augo tarptautinių pašto siuntų srautas. Iš viso per šį laikotarpį išsiųsta ir gauta beveik 27 mln. pašto siuntų.
Klaipėdietė rado tuščią siuntinį.
Prekyba internetu augina į Lietuvą atkeliaujančių siuntų skaičių / E.Ovčarenko nuotr.

Lietuvos pašto duomenimis, šį pusmetį didėjo ir siunčiamų, ir gaunamų pašto siuntų apimtis.

„Gyventojams vis aktyviau perkant internetu, ženkliai auga iš užsienio gaunamų siuntų skaičius. Pastebima, kad dėl sparčiai populiarėjančios elektroninės prekybos vis dažniau šalies gyventojai perka ne tik Lietuvos, bet ir užsienio elektroninėse parduotuvėse. Tai patvirtina progresyviai didėjantys siuntų srautai“, – teigia Lietuvos pašto Pašto operacijų direktorius Algirdas Šimonis.

Gyventojams vis aktyviau perkant internetu, ženkliai auga iš užsienio gaunamų siuntų skaičius.

Anot Lietuvos pašto, daugiausia tarptautinių pašto siuntų į Lietuvą atkeliauja iš elektroninės prekybos milžine laikomos Kinijos. Per Lietuvos paštą iš Kinijos atsiunčiamos pašto siuntos sudaro beveik pusę visų tarptautinių mus pasiekiančių pašto siuntų. Kitos šalys, iš kurių į Lietuvą atkeliauja daugiausia siuntų, yra Lenkija, Olandija ir Singapūras.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu pernykščiu laikotarpiu, tiek Lietuvoje, tiek į užsienio šalis išsiųsta daugiau kaip 22 mln. pašto siuntų, t.y. beveik 200 tūkst. daugiau nei pernai. Iš Lietuvos į užsienį siuntos daugiausia keliauja Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų kryptimis. Taip pat dažnai pašto siuntos iš Lietuvos buvo siunčiamos į kaimyninę Latviją bei Prancūzijoje gyvenantiems adresatams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis