Tokius dėsningumus atskleidė savo klientų elgseną ir poreikius ištyrusi bendrovė „Mediashop“. „Pastebėjome, kad interneto parduotuvėje dažniausiai apsiperka moterys nuo 25 metų, auginančios vaikus namuose ir besidominčios technologinėmis naujienomis. Dėl to svetainę siekėme sukurti kuo paprastesnę ir patogesnę naudotis“, – teigė „mediashop.lt“ elektroninės prekybos vadovas Aistis Gasparavičius.
Auga ne tik prekių užsakymų elektroniniu būdu skaičius, daugėja taip pat ir užsakymų telefonu. „Žmonėms, matyt, svarbu emocinis ryšys, nors svetainėje nesunku išsirinkti techniką ir pagal prekės ženklą, ir pagal kainą“, – sakė A. Gasparavičius.
Pirkėjai, ypač moterys nori patarimų, kokias prekes išsirinkti, mielai bendrauja ir elektroniniu paštu. Internetinė prekyba intensyviai skverbiasi į regionus – ja vis daugiau domisi mažesnių miestelių gyventojai, kur nėra specializuotų elektrotechnikos parduotuvių. Per šių metų 8 mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, bendrovės prekyba internetu išaugo 34 proc.
„Dažnai mūsų pirkėjai užsakydami prekes pageidauja, kad televizorius būtų sureguliuotas ir pakabintas, o indaplovė ar skalbimo mašina prijungta. Pasiūlėme šias paslaugas įsigyti internetu ir šias naujoves lietuviai greitai įvertino“, – teigė A. Gasparavičius.
Pastebėta ir kita aiški tendencija – lietuviams dažnai nepakanka standartinės 2 metų garantijos, jie ją papildomai pratęsia dar trejiems metams.