Prekyba ne maisto prekėmis turguose išaugo 3,5 proc.

Prekybos šalies turgavietėse apyvarta 2013 m. pirmąjį ketvirtį sudarė 226 mln. litų, palyginti su 2012 m. pirmuoju ketvirčiu, padidėjo 0,4 procento, skelbia statistikos departamentas.
Klastotės
Turgavietė / Vilniaus teritorinės muitinės nuotr.

Prekybos maisto prekėmis apyvarta to meto kainomis sumažėjo 3 procentais, ne maisto – išaugo 3,5 procento, augalais ir gyvūnais – sumažėjo 9 procentais. Labiausiai augo prekyba skalbimo priemonėmis ir buitinės chemijos prekėmis – 29,1 procento, baldais, kilimais, kiliminėmis dangomis, tapetais – 14,6 procento, garso ir vaizdo įranga, įskaitant kompiuterinių žaidimų įrangą, – 11,8 procento. Iš maisto prekių labiausiai augo prekyba kitomis maisto prekėmis (medumi, žuvimi, kepiniais ir kt.) – 7,1 procento. Labiausiai sumažėjo prekyba kiaušiniais –14,9 procento, bulvėmis – 7,5 procento, pienu ir jo produktais – 7,2 procento.

Palyginti su 2012 m. ketvirtuoju ketvirčiu, prekybos apyvarta turgavietėse sumažėjo 5,8 procento. Prekyba maisto prekėmis sumažėjo 13,2 procento, ne maisto prekėmis – augo 2,5 procento, augalais ir gyvūnais – sumažėjo 33,7 procento. Labiausiai augo prekyba skalbimo priemonėmis ir buitinės chemijos prekėmis – 29,2 procento, prekyba baldais, kilimais, kiliminėmis dangomis, tapetais – 12,9 procento, garso ir vaizdo įranga, įskaitant kompiuterinių žaidimų įrangą, – 7,3 procento. Iš prekybos maisto prekėmis labiausiai augo prekybos kitomis maisto prekėmis (medumi, žuvimi, kepiniais ir kt.) apyvarta – 2,7 procento to meto kainomis.

Palyginti su 2012 m. atitinkamu ketvirčiu, labiausiai augo prekyba Marijampolės apskrities turgavietėse – 13 procentų, Kauno apskrities – 8,2 procento, Vilniaus – 3,4 procento. Labiausiai apyvarta sumažėjo Utenos apskrities turgavietėse – 38,7 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis