08 10

Prekybininkai sako, kad olimpiada pardavimų neišjudino

Pastarąsias savaites vykstant Paryžiaus olimpinėms žaidynėms, Lietuvos prekybininkai sako nefiksuojantys padidėjusių gėrimų ar užkandžių pardavimų. Kavinės teigė olimpiados metu daugiau lankytojų taip pat nesulaukusios.
Kasose parduodamos cigaretės
Kasose parduodamos cigaretės / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Charlie Pizza“, „Katpedėlę“, „La Crepe“, „Sugamour“ ir kitus restoranus ir kavines valdančios „Amber Food“ grupės vadovas Gediminas Balnis prognozavo, kad situacija būtų buvusi visiškai kitokia, jeigu į olimpines žaidynes būtų patekusi Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė.

„Labai didelio (klientų pagausėjimo – BNS) kaip ir nejautėme. Staliukus užsisakinėjo ten, kur įrengti ekranai – stebėti varžybas, bet tai nebuvo masinis reiškinys. Būtų koks krepšinis, būtų kitaip“, – teigė jis.

Tačiau G. Balnis pabrėžė, kad per bronzos medalius laimėjusių trijulių krepšininkų sutiktuves prie Baltojo tilto veikiančios maitinimo įstaigos apyvarta buvo apie du kartus didesnė nei įprastai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų