Prekybininkai šoka į kripto-traukinį: „Akropolis“ siūlo laimėti nuvertėjančių skaitmeninių pinigų

Šiemet smunkanti kriptovaliutų rinka neatbaido „populiarumo taškų“ ieškančių prekybininkų. „Akropolis“ pirkėjams pasiūlė laimėti vienos iš alternatyvių kriptovaliutų – „Reddcoin“ – vienetų. Tik šio prizo vertė pastaruoju metu itin smunka – vien pirmadienį ši valiuta nuvertėjo 20 proc., o per mėnesį iš jos kainos teliko penktadalis.
Masinės psichozės nebuvo: „JAMAM“ diena „Akropolyje“ praėjo be peštynių ir stumdymųsi dėl prekių
„Akropolis“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šiuo metu pasaulyje yra išleista daugiau nei 2000 skirtingų kriptovaliutų, tarp jų populiariausios – bitkoinai, eteris, laitkoinai. Mažesnių kriptovaliutų kūrėjai dažnai taikosi į konkrečias nišas rinkoje.

„Akropoliai“ pasiūlė pirkėjams galimybę laimėti 1 000 000 vienetų „Reddcoin“ kriptovaliutos. Dabartine valiutos kaina tokio prizo vertė siektų apie 6 tūkst. eurų. Tiesa, vos prieš mėnesį ši vertė būtų buvusi 5 kartus didesnė.

Dabar „Reddcoin“ kaina rinkoje siekia apie 0,61 cento (JAV dolerio). Prieš mėnesį kriptovaliuta dar kainavo apie 3 JAV dolerio centus.

„Natūralu, jog verslas reaguoja į besikeičiančius vartotojų įpročius. Tikimės, kad ši akcija ne tik patiks „Akropolio“ pirkėjams, bet ir paskatins žmones labiau pasidomėti skirtingomis kriptovaliutomis ir jų teikiamomis galimybėmis“, – sako bendrovės „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė Indrė Česūnienė.

„Reddcoin“ yra vadinama socialinių tinklų valiuta. Kaip pabrėžia jos kūrėjai, svarbiausias kriptovaliutos tikslas yra palengvinti atsiskaitymą socialinėse platformose. Nedidelė vieno „Reddcoin“ vieneto kaina leidžia jais atsiskaityti už paslaugas, pavyzdžiui, žaidimų papildymus, palikti arbatpinigių, paremti vieną ar kitą socialinėje erdvėje įgyvendinamą projektą.

Planuojama, kad ateityje „Reddcoin“ galėtų tapti savotiškais socialinių tinklų populiarumo taškais, kai vietoj mygtuko „like“ patikusios nuotraukos ar įrašo autoriui žmonės galėtų atsidėkoti finansinę vertę turinčiais „Reddcoin“. Ši galimybė jau taikoma „Twitter“, „Reddit“, „Twich“ socialiniuose tinkluose.

„Reddcoin“ kriptovaliuta skirta aktyviai bendraujantiems, inovatyviems žmonėms, tai buvo viena iš svarbių priežasčių, kodėl rinkomės būtent ją. Nemažiau svarbu ir tai, kad technologiškai „Reddcoin“ yra pažangesnė, aplinkai draugiškesnė kriptovaliuta. Ji nėra „kasama“ kaip dauguma kitų kriptovaliutų, todėl nenaudoja kompiuterių išteklių, o kartu ir didžiulio kiekio energijos“, – sako Indrė Česūnienė.

Milijoną „Reddcoin“ vienetų laimės vienas iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ar Šiaulių „Akropolių“ pirkėjų, prekybos ir pramogų centre vasario mėnesį įsigijęs prekių ar paslaugų už 20 eurų ir užregistravęs savo čekį loterijos svetainėje. Akcija tęsis nuo vasario 5 d. iki vasario 28 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis