Prekybos tinklų pelną mažino „Lidl“ ir alkoholis

Didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų pelno mažėjimą 2017 metais, ekspertų manymu, galėjo lemti į Lietuvą prieš dvejus metus atėjęs Vokietijos tinklas „Lidl“ bei sumenkę alkoholio pardavimai, rašo portalas vz.lt.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Reikėjo imtis veiksmų, nes, atėjus rimtam naujam žaidėjui, vyko rinkos persiskirstymas, teko veikti, kad išlaikytum savo rinkos dalį. Keitėsi žaidimo taisyklės. „Lidl“ agresyviai žaidė su kainomis, kitiems irgi reikėjo neatsilikti. Didėjo reklamos išlaidos, buvo palaikomos žemesnės kai kurių prekių kainos“, – portalui sakė konsultacijų bendrovės „Toc sprendimai“ direktorius Nerius Jasinavičius. Jis pridūrė, kad pelno mažėjimas gali būti susijęs ir su mažesniu alkoholinių gėrimų pardavimu.

Kaip skelbia vz.lt, „Maximos LT“ grynasis pelnas pernai sumažėjo 20 proc. iki 54,1 mln. eurų (sumokėjus baudą už kartelinį susitarimą su „Mantinga“ – 53,5 mln. eurų), „Norfos mažmenos“ – 7,4 proc. iki 7,4 mln. eurų, o „Rimi Lietuvos“ (kartu su jos antrine įmone „Hakonlita“, iš kurios „Rimi“ nuomojasi patalpas) – 34 proc. iki 876,3 tūkst. eurų.

BNS jau skelbė, kad prekybos tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ grynasis pelnas pernai išaugo 15,9 proc. iki 10,119 mln. eurų.

„Lidl Lietuva“ praėjusių finansinių metų, kurie prasideda kovą ir baigiasi kitų metų vasarį, rezultatų kol kas nepaskelbė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis