„Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė VŽ sakė, kad elektroninės prekių kainų etiketės leidžia užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitina galimų klaidų taisymą. Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85 tūkst. eurų.
„Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis teigia, kad domisi galimybe įdiegti elektronines etiketes parduotuvėse, nes darbo jėga brangsta, o technologija pinga ir darosi prieinamesnė.
„Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. eurų. Bendrovės generalinis direktorius Remigijus Štaras sako, jog įdiegta naujovė, be kita ko, padidino darbuotojų motyvaciją, nes jiems viena labiausiai varginančių procedūrų būdavo kainų keitimas. Vardydamas technologijos trūkumus jis užsiminė apie ribotą ekrano spalvų pasirinkimą, papildomus kaštus, susijusius su investicija.