04 18 /08:54

Premjerė: daugiau nei procentu apmokestinus verslo pelną, investicinis klimatas nenukentės

Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad verslo apmokestinimas didesniu pelno mokesčio tarifu gynybos reikmėms nepablogintų Lietuvos investicinio klimato.
Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Ingrida Šimonytė

„Galbūt racionaliau vertinu tą gąsdinimą, kad jei pelno mokestis pasikeis 1,5 ar 2 procento, dėl to nukentės labai Lietuvos investicinis klimatas. Man atrodo, kad racionalūs investuotojai, tie, kurie renkasi Lietuvą kaip lokaciją, labai gerai supranta, į kokią geografinę padėtį ateina“, – ketvirtadienį Žinių radijui sakė I.Šimonytė.

„Apie tai galima diskutuoti, bet tiesiog reiktų matyti didesnį paveikslą“, – kalbėjo premjerė.

Ministrės pirmininkės teigimu, užsienio investuotojai „labai gerai supranta“, kad Vyriausybė siekia gerinti Lietuvos saugumo padėtį ir didinti atgrasymo pajėgumus – šalyje kuriasi Vokietijos kariuomenės brigada.

„Saugumas nėra viskas, bet be saugumo nėra nieko. Todėl manau, kad ta diskusija yra perdėta“, – teigė I.Šimonytė.

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė trečiadienį po politikų, verslo ir profsąjungų susitikimo dėl gynybos finansavimo sakė, kad pelno mokesčio didinimas 2 procentiniais punktais paveiktų Lietuvos konkurencingumą, nes šalyje nėra 0 proc. reinvestuojamo pelno lengvatos.

Siekiant didinti fiksuotą krašto apsaugos finansavimą nuo 2,5 proc. iki 3 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP), Finansų ministerija pasitarime kovą pristatė keturias alternatyvas. Tarp siūlymų, be kita ko, įtrauktas pelno mokesčio didinimas 1 proc. punktu iki 16 proc., taip pat – ir iki 17 proc.

I.Šimonytė trečiadienį pranešė, kad Vyriausybė siūlys įsteigti specialų fondą gynybai, pildomą lėšomis iš didesnių mokesčių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis