Premjerė: sankcijų poveikis ekonomikai ir priemonės paaiškės po kelių savaičių

Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad Vakarų sankcijų Rusijai poveikis Lietuvos ekonomikai turėtų būti aiškesnis maždaug po dviejų savaičių. Anot jos, tada ir paaiškės, kokias priemones Vyriausybė galėtų pasiūlyti poveikio švelninimui.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Pauliaus Peleckio / 15min nuotr.

Premjerės teigimu, neabejotinai reikės numatyti priemones, kurios geriausiai amortizuotų pasekmes kai kurioms socialinėms grupėms ar atskiriems verslams.

„Vakar prieš Seimo sesiją tarėmės ir Seime su valdančiosios daugumos atstovais ir sutarimas yra toks, kad pirmiausia reikia palikti sau keletą savaičių, dvi-tris iki kovo pabaigos, kad pajustume bent tiek, kad galėtume daugmaž patikimai prognozuoti, kokios ekonominės pasekmės, iš kurių šaltinių ateis ir kokias tuomet priemones galėtų pasiūlyti“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė I.Šimonytė.

„Taip, veikiausiai biudžetas bus atidarytas (pradėta 2022 metų biudžeto peržiūra – BNS) pavasario sesijoje ir papildomos priemonės labai tikėtinos. Kokios jos bus, priklausys nuo to, kokį poveikį ekonomikai vertinsime kaip patį svarbiausią“, – kalbėjo ji.

Premjerė taip pat pabrėžė, kad reikia kalbėti ne apie „horizontalų pinigų padrabstymą į visas keturias puses“, o lokalizuoti problemas, kurios yra didžiausios ir parinkti efektyviausius būdus joms spręsti.

„Šiuo metu yra tokia situacija, jog įvertinti pasekmes ekonomikai daugelio dalykų, nes yra ne tik karo pasekmės, sutrūkinėjusių tiekimo grandinių ir pasikeitusių įprastų verslo sandorių ir ne tik įtakos kainoms, bet ir sankcijų poveikis, kuris bus ir Vakarų valstybėms, kurios tas sankcijas paskelbė, ir dėl to nėra didelio ginčo ir to nereikia slėpti“, – sakė premjerė.

Ji taip pat teigė, kad Vakarų sankcijos Rusijai ir toliau turi būti griežtinamos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis