Prie kritikos Turizmo departamentui prisidėjo ir premjeras: naujas Vyriausybės pastatas Karoliniškėse

Ūkio ministerija prašo Valstybinio turizmo departamento vadovybės pasiaiškinimų, kodėl Lietuva pasaulyje reklamuojama užsienyje darytomis nuotraukomis.
Premjero įrašas socialiniame tinkle
Premjero įrašas socialiniame tinkle / Facebook nuotr.

Departamentas kritikos sulaukė žiniasklaidai paskelbus, kad platformoje su šūkiu „Real is beautiful“ (Tikra yra gražu) naudojamos ne Lietuvoje darytos iliustracijos.

Po šios žinios paskelbimo socialiniuose tinkluose pasklido ironiški įrašai, kur pasaulinio garso objektai pristatomi kaip Lietuvos vietos. Prie šios bangos prisidėjo ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“.

Ūkio ministro atstovas spaudai Mindaugas Janulionis BNS sakė, kad penktadienį Turizmo departamento vadovybės „bus paprašyta pasiaiškinti“.

„Keista, kad Valstybinis turizmo departamentas rengdamas konkurso sąlygas leido naudoti Lietuvos neatspindinčias nuotraukas. Juk „Real is beautiful“ – būtent Lietuvos prisistatymo platforma pasauliui“, – sakė M.Janulionis.

15min ketvirtadienį pranešė, kad „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

Turizmo departamento atstovė spaudai portalui sakė, kad bendrovė „Turinio rinkodara“ sutarties sąlygų nepažeidė, nes Turizmo departamentui reikia 700 nuotraukų, ir tik 350 jų turi būti originalios. Įmonės atstovė teigė, kad nuotraukų paskirtis yra perteikti emociją, todėl lokacija reikšmės neturi.

Valstybinio turizmo departamento interneto svetainėje skelbiama, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas pernai spalį, o „šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis