Prieš apsiperkant mokyklai – įspėjimas: kai kurių prekių negalėsite grąžinti

Artėjant mokslo metų pradžiai visi suskubs ieškoti mokyklinių prekių. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) specialistai ragina turėti reikalingų prekių sąrašą ir planuoti, mat netikus ne visas prekes bus galima grąžinti. Tad ką galima ir ko negalima grąžinti?
Mokyklinės prekės
Mokyklinės prekės / Shutterstock nuotr.

Grąžinamų mokyklinių prekių sąrašas:

  • Sąsiuviniai, aplankai,
  • Kuprinės,
  • Penalai,
  • Parkeriai, parkerių kapsulės,
  • Teptukai,
  • Žirklės,
  • Drožtukai, trintukai,
  • Segtuvai,
  • Uniformos.

Tačiau net ir čia yra niuansų, į kuriuos būtina atsižvelgti.

Štai fizinėse parduotuvėse įsigytos tokios kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 d., jei pirkėjas turi pirkimą patvirtinantį dokumentą. Prekės turi būti nenaudotos ir nesugadintos.

Per 14 d. gali būti grąžinamos ir internetu pirktos prekės, kurių pakuotės nepažeistos, kurios yra nenaudotos ir nepraradusios išvaizdos.

Negrąžinamų mokyklinių prekių sąrašas:

  • Knygos, žurnalai,
  • Vadovėliai, pratybų rinkiniai,
  • Kalendoriai,
  • Pamokų tvarkaraščiai,
  • Akvarelė, guašas; piešimo paletės,
  • Plastilinas, modelinas,
  • Pieštukai, flomasteriai, kreidelės,
  • Skriestuvai, liniuotės, matlankiai,
  • Gaubliai, žemėlapiai,
  • Spalvotas popierius,
  • Laikrodžiai,
  • Uniformos, siūtos pagal individualius išmatavimus,
  • Būreliams skirta sporto apranga, gaminta pagal išmatavimus.

Visgi atsiranda prekeivių, kurie priima ir šiame sąraše esančias prekes, tad VVTAT atstovai pabrėžia, jog tokias kokybiškas prekes galima grąžinti pardavėjui sutikus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis