Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prieš Velykas dovanas ruoš kas ketvirtas lietuvis

Šiemet Velykų stalus nukrauti ketinama gausiau, o dovanas artimiesiems ketina pirkti 28 proc. lietuvių. Dauguma gyventojų Velykoms ketina išleisti nuo 50 iki 100 eurų, rodo prekybos tinklo „Maxima“ atlikta apklausa.
Velykinė „Maximos“ spaudos konferencija
Velykinė „Maximos“ spaudos konferencija / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Šiemet beveik pusė (45 proc.) pirkėjų šventiniam stalui skirs nuo 50 iki 100 eurų, kai ankstesniais metais didžioji dalis skirdavo 20-50 eurų. Kas penktas sau leis išleisti netgi dar daugiau – daugiau nei 100 eurų.

Paklausti, kaip ruošiasi Velykoms, 88 proc. nurodė dažantys kiaušinius, 86 proc. – tvarkantys namus, 78 proc. gamina patiekalus šventiniam stalui. 28 proc. apklaustųjų nurodė, kad perka dovanas artimiesiems, trečdalis eina į bažnyčią.

Didžioji dalis apklaustųjų – 61 proc. – šventinį stalą ruošia patys, o parduotuvėse perka tik produktus.

„Vartotojų įpročių tyrimą atliekame nuo euro įvedimo ir visus šiuos metus pirkėjų nuotaikos gerėja – šventiniam stalui jie ketina išleisti vis daugiau“, – sako „Maxima LT“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Nors išlaidos augs, net du trečdaliai gyventojų nurodo, kad šventiniam stalui dairysis akcijų ir nuolaidų.

„Kaina visuomet yra svarbus kriterijus, nepriklausomai nuo to, ar artėja šventės, ar apsiperkama kasdien“, – teigia K. Meidė.

Pasak jos, kiaušinių pardavimai prieš Velykas išauga net keletą kartų.

„Populiariausi, žinoma, vištų kiaušiniai – juos ant stalų deda beveik visi. Įdomu tai, kad visus metus populiariausi – rudi vištų kiaušiniai, bet prieš šventes itin išauga baltų kiaušinių pardavimai. Pastaruosius pirkėjai renkasi, nes jie patogesni marginimui, mat gaunasi gražesnės ir sodresnės spalvos“, – teigiama bendrovės pranešime.

„Maximos“ apklausos duomenys rodo, kad pirkėjai vis aktyviau ieško įvairovės: penktadalis pirkėjų Velykų stalui renkasi ir mažiau įprastus putpelių kiaušinius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?