Klaipėdoje bus sunaikintos kiniškos klastotės: žinomų prekių ženklų kamuoliai ir dėlionės

Klaipėdos teritorinės muitinės pareigūnai užbaigė tyrimą dėl bandymo įvežti į Lietuvą prekių klastotes. Birželio mėnesį Klaipėdos teritorinės muitinės Pilies jūrų uosto posto pareigūnai sulaikė iš Kinijos Klaipėdą pasiekusią prekių siuntą, rašoma Klaipėdos teritorinės muitinės pranešime spaudai.
Prekių klastotės
Prekių klastotės / Klaipėdos teritorinės muitinės nuotr.

Jūriniame konteineryje buvo gabenami pripučiami kamuoliai ir galvosūkių dėlionės. Apie galimai aptiktas klastotes muitinės pareigūnai informavo prekių ženklų savininkų atstovus.

Tyrimo metu prekių ženklų savininkų atstovai patvirtino, kad 1064 vnt. žaislų (680 vnt. pripučiamų kamuolių ir 384 vnt. galvosūkių – dėlionių) su žinomų prekių ženklais MINIONS, PAW PATROL, MANCHESTER, CHELSEA, FCB, FROZEN yra pagaminti be prekių ženklų savininkų leidimo, todėl pažeidžia jų intelektinės nuosavybės teises.

Prekių klastotes komerciniais tikslais įsigijusios Lietuvos įmonės vadovas patrauktas administracinėn atsakomybėn pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 125 straipsnio 1 dalį. Skaičiuojama, kad konfiskuotų prekių, kurios bus sunaikintos, vertė, jas realizavus rinkoje kaip originalią produkciją, siektų apie 16 tūkstančių eurų.

Vienas iš svarbiausių Lietuvos muitinės tikslų kovojant su intelektinės nuosavybės teisių pažeidimais – skatinti teisėtą bei sąžiningą prekybą, apsaugoti teisėtus prekių ženklų savininkus nuo nuostolių, kuriuos neša klastočių verslas, taip pat apsaugoti vartotojus, nes suklastotos prekės gali kelti tiesioginę grėsmę jų saugumui ir sveikatai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis