Analitikai išreiškė skepticizmą dėl sprendimo tęsti aukcioną, kilus neapibrėžtumui, kurį sukėlė COVID-19 pandemija, ypač aviacijos sektoriuje.
Visgi vyriausybė teigė, kad sudaryti susitarimai vidutiniškai 3 822 proc. viršijo minimalią kainą.
„Tai buvo tokia sėkmė, kurios niekas negalėjo įsivaizduoti“, – pažymėjo privačios įmonės „Austin Rating“ vyriausiasis ekonomistas Alexas Agostini.
Brazilijos grupė CCR laimėjo 30 metų trukmės koncesiją valdyti devynis oro uostus šalies pietuose ir septynis centre, mainais už 2,9 mlrd. realų (511 mln. JAV dolerių).
Tuo tarpu Prancūzijos grupė „Vinci“ laimėjo koncesijas dėl šešių oro uostų šalies šiaurėje, sumokėdama 420 mln. realų.
Vyriausybė tikisi, kad per 30 metų į 22 mažus ir vidutinius oro uostus, kurie aptarnauja 11 proc. Brazilijos keleivių srauto, iš viso bus investuota mažiausiai 6,1 mlrd. realų.
Tai buvo pirmoji didžiulio infrastruktūros koncesijų aukciono diena, o prezidento Jairo Bolsonaro vyriausybė šią savaitę yra pavadinusi „Infrasavaite“. Ketvirtadienį bus išnuomota krovinių geležinkelio linija, o penktadienį – penki uosto terminalai.
Vyriausybė planuoja užsitikrinti 1,75 mlrd. JAV dolerių investicijas.