Pasak JAV bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, grynasis pelnas sunyko nuo 4,521 mlrd. iki 3,959 mlrd. dolerių, pardavimų pajamos – nuo 21,871 mlrd. iki 21,737 mlrd. dolerių.
Suderintas pelnas akcijai siekė 1,93 dolerio ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį (1,9 dolerio), tačiau įplaukos lūkesčių nepateisino (21,99 mlrd. dolerių).
Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos mažėjo 5 proc., produktų naminiams augintiniams – nepakito, sveikatos priežiūros produktų didėjo 2 proc., namų apyvokos prekių – 1 proc., o prekių vaikams ir asmens higienos priemonių – menko 2 procentais.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.