Programėlių kūrėjas lietuviams padės rasti paslėptas alkoholio nuolaidas

Lapkričio 1-ąją įsigaliojęs draudimas prekybos vietose skelbti apie alkoholiniams gėrimams taikomas nuolaidas ir akcijas programėlių kūrėjui Raimondui Sakalauskui tapo paskata pradėti kurti naują produktą. Vyras netrukus žada pristatyti programėlę, kuri, pasak jo, padės suprasti, ar kurio nors svaigiojo gėrimo kaina žemesnė ar aukštesnė nei įprastai.
Interneto svetainė gerimai.lt
Interneto svetainė gerimai.lt

R.Sakalausko administruojamoje interneto svetainėje gerimai.lt paaiškinta, kad įdiegus netrukus pasirodysiančią programėlę bus galima nuskanuoti alkoholinių gėrimų BAR kodus bei sužinoti vieno ar kito gėrimo įprastinę kainą rinkoje.

Kitaip tariant, programėlėje bus pateikiama vidutinė neakcinė konkrečios prekės kaina rinkoje, nepriskiriant jos konkrečiam prekybos tinklui.

Anot pašnekovo, idėja sukurti tokią programėlę šovė lapkričio 1 d. rytą pusryčiaujant.

Kada tiksliai programėlė bus prieinama vartotojams, dar nėra žinoma, tačiau tikinama, kad ji nemokamai bus prieinama tiek „iOS“, tiek „Android“ operacines sistemas savuose telefonuose naudojantiems asmenims.

Paklaustas, ar kuriant aplikaciją bus bendradarbiaujama su didžiaisiais prekybos tinklais, R.Sakalauskas buvo lakoniškas: „Priklausomai nuo to, kiek jie norės bendradarbiauti“.

Anot pašnekovo, idėja sukurti tokią programėlę šovė lapkričio 1 d. rytą pusryčiaujant.

„Pusryčiaudamas pamačiau postą apie naują įstatymą ir iš karto šovė mintis“, – apie idėjos atsiradimą kalbėjo R.Sakalauskas.

„Kol kas aš pradėjau vienas, dabar išsinuomojau domeną, šneku su dar keletu programuotojų. Bendrauju su prekybos tinklų atstovais, komandoje esu vienas, bet pagal poreikį padeda ir kiti, pavyzdžiui, teisininkai. Jeigu matysiu, kad viskas juda pirmyn, komanda, aišku, augs“, – aiškino programėlių kūrėjas.

Nors kai kam alkoholinių gėrimų kainas rinkoje pateikianti programėlė gali pasirodyti kaip naująjį draudimą neutralizuojanti priemonė, tačiau pats R.Sakalauskas patikino kovą su alkoholio reklama palaikantis.

„Iš principo įstatymą vertinčiau teigiamai, kad reklamos neturėtų būti. Ar apskritai turėtų būti neprieinama informacija apie tai, kad atpigo alkoholis, nežinau, ar tai gerai. Bet, kad nėra parduotuvėje skatinančių žaidimų, reklamų vidury praėjimų, kad va alus su nuolaida, vertinu teigiamai“, – sakė naujos programėlės kūrėjas.

R.Sakalauskas pridūrė, kad problema su iki lapkričio 1 d. galiojusiomis alkoholio reklamomis buvo ta, kad įsigyti svaigiųjų gėrimų buvo skatinami net apie jų pirkimą negalvoję atsitiktiniai pirkėjai

„Šios programėlės tikslas yra žmonėms, atėjusiems į alkoholio skyrių, suteikti įrankį renkantis gėrimą, kuris galbūt parduodamas geresne kaina nei įprastai“, – aiškino programėlių kūrėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis