PROI (Public Relations Organisation International) tinklas šiuo metu vienija 57 partnerius – agentūras ir jų grupes, kurios teikia kompleksines komunikacijos paslaugas daugiau kaip 4,4 tūkst. klientų 54 valstybėse.
„Nuo šiol mūsų klientai turi dar daugiau galimybių naudotis unikalia tarptautine patirtimi ir novatoriškais, į rezultatus orientuotais sprendimais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje”, – sako „Publicum“ direktorius Artūras Jonkus, šiuo metu dalyvaujantis kasmetinėje PROI tinklo narių konferencijoje Helsinkyje.
PROI tinklas, įsteigtas 1970 m., yra ilgiausiai veikiantis pasaulinis nepriklausomų agentūrų tinklas, kuriam priklauso didžiausios nepriklausomos komunikacijos agentūros Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Skandinavijos šalyse, JAV, Kanadoje, Australijoje ir kitose pasaulio šalyse.
„Publicum“ priklauso Baltijos šalių komunikacijos įmonių grupei „Publicum Group“, kuri Lietuvoje taip pat valdo komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, kūrybinės reklamos agentūras „Love“ ir „Finder“, finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, įvykių rinkodaros kompaniją „Publicum Events“, sporto rinkodaros agentūrą „Publicum Sport“, Latvijoje – komunikacijos planavimo bendrovę SIA „Publicum Media“, reklamos agentūrą „Brand Republic“, Estijoje – integruotos komunikacijos kompaniją OÜ „Publicum“.