„Puikio“ baldų vaikams vadovė V. Gedeikienė: „Pirmasis įrengtas kambarys – savojo vaiko“

„Puikio“ baldų vaikams idėja gimė apytiksliai prieš 12 metų, jos autorei Vilmai Gedeikienei veikiausiai dar nesuprantant, kad tai išsivystys į daugiau nei dešimties metų veiklą. Moteris tiesiog norėjo jaukiai ir gražiai įrengti savo vaiko kambarį. Tai darė neturėdama jokios patirties, tačiau su įkvėpimu ir artimųjų palaikymu.
„Puikio“ baldai vaikams
„Puikio“ baldai vaikams / „Puikio“ baldų nuotr.

Ši veikla V. Gedeikienei labai patiko, ilgainiui pradėjo konsultuoti kitus, kaip įrengti vaikų kambarius, ir pardavinėti baldus. Dabar „Puikis“ jau po truputį žvalgosi į Skandinavijos ir Anglijos rinkas.

Verslo idėja gimė netikėtai

Idėja kurti verslą gimė visai netikėtai, pasakoja V. Gedeikienė. „Prieš 12 metų, kai ant rankų nešiojau savo pirmą kūdikį, daug laiko praleidau namuose. Turėjau daug laiko svajoti ir kurti. Pirmas mano įrengtas vaiko kambarys ir buvo skirtas mano vaikams“, – prisiminė „Puikio“ vadovė.

Pirmuosius baldus moteris kūrė neturėdama jokios patirties, tačiau artimieji ir draugai rezultatą įvertino labai gerai ir suteikė įkvėpimo. „Sulaukusi artimųjų ir draugų palaikymo, nusprendžiau, kad galiu ir kitiems padėti įsirengti gražius ir jaukius vaikų kambarius. Ilgainiui įsisavinau daug techninių dalykų apie baldus, išmokau daryti brėžinius. Dizainerės specialybės aš neturiu, tačiau tikriausiai turiu gerą nuojautą, mokėjau suprasti klientų norus ir rasdavau būdų, kaip juos įgyvendinti“, – kalbėjo verslininkė.

Dizainerės specialybės aš neturiu, tačiau tikriausiai turiu gerą nuojautą, mokėjau suprasti klientų norus ir rasdavau būdų, kaip juos įgyvendinti.

Taigi V. Gedeikienė ėmėsi minėtos veiklos – pradėjo projektuoti interjerus vaikams, patarė tėvams, kaip jaukiau, praktiškiau, saugiau įrengti vaikams kambarius. „Pagrindinis darbas buvo sukurti vaikų kambario baldus. Dabar verslas išsiplėtė. Šiuo metu galime ne tik patarti klientams, bet ir pasiūlome įvairių interjero detalių, kurias perkame iš Lietuvos gamintojų, arba atvežame iš kitų šalių“, – atviravo „Puikio“ vadovė.

Kai tiki idėja – nesunku

Pradėti verslą neturint nė lito (tuo metu buvo dar litai) kišenėje, iš tiesų nėra lengva, pasakojo verslininkė. „Nori ką nors daryti, bet daugeliu atveju rankos yra surištos. Vis dėlto, bėgant laikui, po truputį viskas lengvėja“, – atviravo moteris.

Verslininkė pasakojo, kad daug metų dirbo namuose. „Žinoma, tai buvo labai patogu, nes auginau mažus vaikus, tačiau atėjo diena, kai norėjau būti ne tik „slaptas“ patarėjas jauniems tėveliams, bet ir sukurti vietą, kur galėčiau juos visus pakviesti ir pademonstruoti, kaip gali atrodyti baldai ir kitos vaikų kambario interjero detalės“, – apie planus įrengti parduotuvę pasakojo moteris.

Šiam planui įgyvendinti, natūralu, reikia lėšų, todėl moteris pradėjo ieškoti finansavimo. Salonui įrengti, reikalingiems baldams ir interjero detalėms įsigyti reikiamų lėšų moteris gavo pasinaudojusi „Invegos“ (red. UAB „Investicijų ir verslo garantijos“) administruojama finansine priemone – paėmė paskolą iš Verslumo skatinimo fondo.

Sėkmės paslaptis, pasak verslininkės, paprasta – artimųjų ir draugų palaikymas. Be jų, nieko nebūtų buvę. Tiesa, vienas svarbiausių dalykų ir tikėjimas savo idėja, tada viskas atrodo kur kas lengviau.

Juda pirmyn

Jei skaičiuotume nuo pačios idėjos gimimo, galima teigti, kad „Puikio“ baldai gyvuoja jau daugiau nei dvylika metų. Pradžioje turėdama verslo liudijimą ir viena dirbusi V. Gedeikienė dabar jau įkūrė įmonę ir atidarė saloną Kaune. Moteris džiaugėsi, kad pernai „Puikio“ baldai atkeliavo ir į sostinę. „Po truputėlį, mažais žingsniukais, tačiau keliaujame pirmyn!“ – entuziazmo nestokojo verslininkė.

Pagrindinis tikslas, kaip pasakoja verslininkė, buvo įsiklausyti į klientų norus ir padėti jiems juos įgyvendinti. „Tą patį darome ir šiandien, visada stengiamės žiūrėti, ko reikia klientams, taikomės prie jų, prie madų, prie galimybių“, – dėstė pašnekovė.

„Puikio“ vaikų baldų vadovė džiaugėsi, kad jos idėjomis jau domisi kai kurios Skandinavijos ir Anglijos kompanijos. Taigi pagrindiniai ateities planai yra surasti tinkamus partnerius, kad „Puikio“ baldai džiugintų ne tik Lietuvos, bet ir užsienio vaikus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis