Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasiteisino investicijos į prabangos segmentą

Pernai 10,2 proc. iki 584 mln. litų pajamas auginusios drabužių prekybininkės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas teigia, kad pasiteisino įmonės sprendimas investuoti į prabangių prekių segmentą, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Rankų darbo dekoras puošia atostogų suknias
Suknelė

„Pasiteisino mūsų sprendimas investuoti į verslo ir prabangos segmentą. Iš šio segmento gavome, galima sakyti, visą apyvartos prieaugį“, – teigė R.Perveneckas.

„Tai nereiškia, kad konkurencijos čia nėra. Vertinant pragyvenimo lygį ir daugiau išleisti galinčių vartotojų grupę, prabangos segmente konkurencija taip pat gana didelė, bet ji kiek mažesnė nei Vakaruose, nes daugelio prabangos prekių ženklų Lietuvoje nėra, o ir esančiųjų pasiūla kuklesnė“, – tikino „Aprangos“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų