Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Remigijus Šimašius iki metų siūlo sutrumpinti senaties terminą už reklamos pažeidimus

Baudą už reklamos pažeidimus siūloma skiriama ne vėliau kaip per vienerius metus nuo tokios reklamos paskleidimo paskutinės dienos ar nuo pažeidimo nustatymo dienos.
Remigijus Šimašius
Remigijus Šimašius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šis senaties terminas nebūtų taikomas tais atvejais, kai reklamos davėjas reklamoje įsipareigoja teikti paslaugą tam tikram laikotarpiui su tam tikromis sąlygomis – tada nuobauda galėtų būti skiriama per visą įsipareigojimų laikotarpį, bet ne vėliau kaip per penkerius metus nuo reklamos atskleidimo paskutinės dienos.

Atitinkamą pataisą Seime užregistravo liberalsąjūdietis Remigijus Šimašius ir dėl jo siūlymo kitą savaitę balsuos Seimas.

Dabar Seimo svarstomame naujos redakcijos Reklamos įstatymo projekte numatytas trijų metų senaties laikotarpis. Anot R.Šimašiaus, toks terminas yra per ilgas.

„Vienerių metų terminas, per kurį gali būti paskirta sankcija už Reklamos įstatymo reikalavimų neatitinkančios reklamos skleidimą, yra pakankamas“, – sako jis.

Už įvairius reklamos pažeidimus siūloma nustatyti konkrečias baudas arba priklausančias nuo reklamos pateikėjo metinių pajamų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos