R.Vainienė: kol kas neaišku, koks bus akcijų reklamos draudimas

Vyriausybei svarstant drausti reklamuoti prekybininkų akcijas, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė Rūta Vainienė kol kas teigė negalinti komentuoti, kokių pasekmių galėtų turėti toks draudimas, nes konkrečios jo sąlygos dar nėra aiškios.
Rūta Vainienė
Rūta Vainienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Kol kas galiu tik spėti ar galvoti, ką jis (Aurelijus Veryga – BNS) turėjo omenyje, ką draus ar ribos. Kai bus draudimas, jis turės tekstinę išraišką su konkrečiais reikalavimais, nes reklamos ir akcijos yra įvairios (...) Viskas priklauso nuo formuluotės, mes dar jos nematėme“, – BNS sakė asociacijos vadovė.

Anot jos, pirmojo karantino metu veikusios maisto parduotuvės sunkumų dėl panašios rekomendacijos nepajuto.

„Kai buvo rekomendacija, ji neturėjo pasekmių, prekybininkai ją pritaikė, ir gyventojai buvo patenkinti, nes galėjo pigiau nusipirkti, ir srautus padėjo reguliuoti“, – teigė R.Vainienė.

Ji priminė, kad pavasarį iš pradžių buvo svarstyta rekomenduoti prekybininkams netaikyti prekybą skatinančių priemonių, tačiau vėliau formuluotė buvo tikslinama ir rekomenduota susilaikyti nuo aktyvaus informavimo apie skatinimą apsipirkti.

„Jei dabar bus rekomendacija panašaus pobūdžio, tai jos bus laikomasi“, – teigė R.Vainienė.

Kadenciją baigiantis sveikatos apsaugos ministras A.Veryga pirmadienį sakė, kad Vyriausybės COVID-19 valdymo komitete svarstyta siūlyti drausti reklamuoti akcijas, išpardavimus.

Pasak jo, taip siekiama sumažinti žmonių srautus prekybos centruose, viliantis, kad žmonės bus mažiau skatinami vykti į prekybos vietas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų