„Rail Baltica“ Estijoje pabrango iki 3,7-3,8 mlrd. eurų

Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ Estijos dalies tiesimo kaina išaugo 3,7-3,8 mlrd. eurų, 2023 metų pradžios duomenimis, rodo Klimato ministerijos vyriausybei pateiktos ataskaitos duomenys.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Joje nurodoma, jog palyginti su 2016-2017 metais, ši sąmata padidėjo apytikriai 35 proc., pirmiausia dėl priežasčių, susijusių su Rusijos invazija į Ukrainą bei COVID-19 pandemijos padariniais.

Ataskaitoje pažymima, jog projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo terminas nesikeičia – ne vėliau kaip 2030-ieji.

„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“