„Rail Baltica“ įmonės Latvijoje vadovas: projektas gali būti įgyvendintas 2030-aisiais

Europinės vėžės geležinkelio projektas „Rail Baltica“ vis dar gali būti baigtas 2030 metais, pareiškė už jo įgyvendinimą Latvijoje atsakingos įmonės „Eiropas dzelzcela linijas“ vadovas Kasparas Vingris.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Latvija

Tuo pačiu jis pridūrė, kad tai priklausys nuo įvairių aplinkybių, pirmiausia nuo finansavimo galimybių.

„Dabar negaliu tarti „mes tai padarysime“, nes yra daug aplinkybių, kurios nepriklauso nuo mūsų valios ir galimybių, bet jungtis su Lietuva galima 2028 metais. Tačiau susijungimas su Estija gali įvykti tik 2030 metais“, – pažymėjo K. Vingris.

Pasak jo, kiekviena iš Baltijos šalių pasirinko savo požiūrį į „Rail Baltica“ tiesimą.

„Kai mes Latvijoje ir Estijoje lyginome liniją Meitenė-Valka/Valga-Tartu, kurią vadinome „Rail Baltica 1“, lietuviai jau kūrė europinio masto geležinkelių infrastruktūrą, ir jie mus aplenkė. Antras dalykas – turto perleidimo standartai, kurie Lietuvoje tai leidžia padaryti mažesniu biurokratizmu“, – sakė K. Vingris.

Kartu jis pažymėjo, kad Latvijoje „Rail Baltica“ įgyvendinimas prasidėjo nuo sudėtingiausių ir laikui imlių projektų – Rygos centre ir oro uoste, tuo tarpu estai statybas pradėjo nuo tiltų ir viadukų.

„Terminų poslinkis egzistuoja, bet jungtis su Lietuva bet kokiu atveju bus greičiau nei bus baigta visa „Rail Baltica“ trasa“, – pabrėžė K. Vingris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis